Bone Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Heisann! Ved tray-baren der, hvor klokka og sånn er, så får jeg opp et sånt rødt skikkerhets logo som sier at systemet mitt ikke er helt sikkert, og det er da grunnet at brukerkontrollen av avslått.. Alt annet er på plass, antivirus og alt sånn.. Noen mulighet for å fjerne denne? (Og jeg tenker IKKE bare på å gjemme den, slik at den bare ligger under "hide when not in use", etc.. men at at det å ha brukerkontroll avslått er OK, liksom..) Takker
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 http://www.howtogeek.com/howto/windows-vis...-windows-vista/ Mulig du finner noe der.
Bone Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Takker for link, men fant ikke helt det jeg var ute etter.. jeg ville ha vekk den sikkerhets-advarselen.. Takk allikevel!
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Fant denne: The only real problem I have with Vista is UAC. So, disable it right? Well even if you do, the security center warns you repeatedly that UAC is off. There is no GUI option to disable this security warning. So, to get around this annoying pop up you can make a registry fix. Save the code below to FixUAC.reg and run it to add it to your registry: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\Monitoring] Or, if you trust me you can download it directly here by right clicking and choosing save as: FixUAC.reg http://blog.integrii.net/?p=124
magnusalex Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Eventuelt gå til kontrollpanelet, sikkerhet, sikkerhetssenter og klikke på "Endre hvordan Sikkerhetssenter varsler meg". Der kan du velge "Ikke varsle meg, og ikke vis ikonet".
Hestvik Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Sikkerhetssenter på Kontrollpanelet. Høyre side der står det: Endre hvordan sikkerhetssenteret varsler meg.
Bone Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Takker så meget alle sammen! Jeg valgte den sikkerhetssenter-saken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå