Tanner Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Vil prøve å slutte med spillet jeg spiller nå for tiden, så jeg vil invistere til et nytt et. datan min er ok, men grafikk kortet suger, så må være et spill uten store grafikk krav. pc'en tar cod 2 på laveste nivå, så det spiller jeg, vil ikke ha mer en et fps spill, så må være noe annet en det. håper på svar =)
vikingsindre Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Age Of Empires 2 exp Pro Cycling Manager - Season 2008 all u need! liker du de ikke kan du jo prøve det suprrealistiske leve livet spillet!
Vrengtpolvott Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Warcraft3 skal visst ikke kreve så alt for mye, og du har jo også Age of Empires spillene.
hugRmunR Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Swat 3, Baldur's Gate I & II, Icewind Dale I & II, Planescape: Torment, Arcanum, Fallout I & II, Rise of Nations, Age of Empires I & II, Hidden & Dangerous I & II... Hmm Endret 8. oktober 2008 av Northern
Crankykid Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg vil anbefale Open TTD. Spiller det masse selv, og blir aldri lei. Gratis er det også Endret 8. oktober 2008 av Crankykid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå