Gå til innhold

Tillbehør for Canon 400D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har ødelagt kit-objektivet til min 400D. Trenger nytt. Tips?

Dette er en skog jeg virkelig ikke har peiling i... Hehe

 

Byttet selv ut kit'n med Tamron 17-50 f2,8. Og jeg er veldig godt fornøyd selv. Skal selv kjøpe en blits veldig snart, må bare få dama med på tankegangen først:)

Æsj, fysjameg for et filleobjektiv. Styr unna!

 

Jasså? Hva baserer du det på om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar

Herlig skapning. Er meget godt fornøyd med min 17-50. Flotte bilder innendørs, anbefales.

 

Edit: Hvilken blits ble det til? Og hva må til for at en skal kunne ha blitsen eksternt, altså at den skal kunne holdes ved siden av, evt. settes en annen plass enn på kamera?

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvordan fotografering hun driver med. Men blitz er noe jeg ikke ville trengt ekstra for vanlig fotografering. Ved normal bruk, holder det med innebygd for min del. Men jobbmessig på gata kan det ofte hende en ekstern blitz er fordel, da jeg er avhengig av korte lukketider. Snakker vi generell gave ville jeg kjøpt et lyssterkt objektiv, minnekort, veske, solblender (Ikke kjøp den fake, da den skjelden passer perfekt), etc.

 

Oftopic: Om man bestiller kit fra ebay. Hvordan kan man sikre seg bedre mot at det er fake?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hvordan fotografering hun driver med. Men blitz er noe jeg ikke ville trengt ekstra for vanlig fotografering. Ved normal bruk, holder det med innebygd for min del. Men jobbmessig på gata kan det ofte hende en ekstern blitz er fordel, da jeg er avhengig av korte lukketider. Snakker vi generell gave ville jeg kjøpt et lyssterkt objektiv, minnekort, veske, solblender (Ikke kjøp den fake, da den skjelden passer perfekt), etc.

 

Oftopic: Om man bestiller kit fra ebay. Hvordan kan man sikre seg bedre mot at det er fake?

 

Bli sikker på at det er en seriøs butikk,og at den har bortimot 100% feedback.

Også er det lurt og lage en post i butikker/verksted posten så du kan få tilbakemelding fra andre brukere.

 

Her kan du se/lese om negativiteten til eBay butikker,les hva andre skriver men mye er ikke saklige klager.

http://toolhaus.org/

Lenke til kommentar
Nauticia: Amentio har frakt på 140 kroner, som jeg mener er en del. Blir faktisk dyrere å kjøpe fra den linken din...

 

Denne er på beskjedne 500 kroner, og av veldig god kvalitet: http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnno...33&id=98364

 

Joa,hvis du har mulighet til og hente det i Trondheim.

Nytt er brukt når det er kjøpt uansett hvilken stand det har,ville bare påpeke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...