Clappy Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei. Jeg har netopp skaffet meg Fifa 08, noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan bli god? Jeg spilte litt online å det jeg plages mest med er forsvar og å score på innlegg. SÅ en på youtube som kunne legge innleggene lavt(på volley høyde), hvordan gjør man dette? På forhånd takk
spracket Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 På xbox 360 versjonen dobbelklikker du på x-tasten for å slå et hardt innelgg i volley/hodehøyde. Viss du trykker 3 ganger så vil du slå et lav innlegg foran angriperen din. Vet ikke hvilken versjon du spiller, men antar at det er sammen metode på alle versjonene.
Clappy Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Okei. Takk skal du ha : ) Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan bli bedre i forsvar?
Prusk Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Du takler med A knappen i motsetning til B knappen tidligere. Mener jeg iallefall. Husker ikke sånt, men når jeg har kontrollen i hånden, så sitter det.. =)
Odesseiron Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Spill mot maskina. Etter hvert som du føler at du begynner å få et overtak, skru opp vanskelighetsgraden. Det kan også være lurt å venne seg til hvordan man skal bruke løpeknappen. Ikke løp før du har behov for å ta igjen noen, eller stikke av fra noen. Skudd og pasninger blir også langt mer presise om du jogger i stedet for å løpe.
HammerBro Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Kjøpte du virkelig fifa 08, når fifa 09 kom ut for bare noen få dager sien?
Clappy Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ja, er ikke noen stor fan av fotballspill, så isteden for å kjøpe Fifa 09 til 599,- kjøpte jeg Fifa 08 av en kompis for 50 kr : ) Takker for alle svar : ) Endret 8. oktober 2008 av Clappy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå