Gå til innhold

Retur Amentio feiltestet


Anbefalte innlegg

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1836903

 

Dette kortet bestilte jeg for en god stund siden. Funket fint i en lengre periode, men plutselig ble det svart på skjermen. Kom fort fram til at det måtte være hovedkortet, sendte det i retur. Gikk litt små tregt men greit nok. Fikk kortet tilbake, med en test rapport om at det var i sin skjønneste orden.

 

Så jeg gikk utifra om at hovedkortet var i orden. Og sendte inn prosessoren til test hos datakjeden. Testet minne og grafikk kort til en kompiss. Allt testet bra. Helt til slutt ga jeg opp å heiv inn hele pc'n til datakjeden. Der fant de ut at hovedkorte var så dødt som det gikk an å få det.

 

Nå har jeg brukt en god del tid og penger på å finne ut problemet. Å når problemet er der jeg minst skulle forventet det med en utskrift av at hovedkorte er i orden. Så blir jeg frustrert. Kan ha vært en glipp i systemet eller noe. Men....

 

Min første tanke var å ringe amentio fortest mulig å kjefte de opp. Men jeg lurer på hva dere ville ha gjort? Om man kan kreve noe?

Endret av Muggern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt usikker på hva du har krav på her. Men jeg ville ha dokumentert utgiftene jeg hadde hatt med dette og sendt ett brev hvor jeg krever de for alle utgifter, og lagt ved en regning.

 

Husk å legge ved rapport fra datakjeden om hva som var feil.

 

Tror ikke du får noe, men man vet jo aldri. Ihvertfall så skjerper de seg kanskje med hvordan de tester ting, hvis mange nok gjør dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...