Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastatur og mousepad fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Driver og hjelper en kjenning med å kjøre recovery på en bærbar pc av typen acer aspire 3000, men når jeg kommer så langt at jeg må begynner å angi innstillinger i forbindelse med konfigureringen av windows opplever jeg at tastaturet og mousepad'en ikke fungerer. Alt fungerte fint mens maskinen formaterte harddisker osv, men nå er det altså null respons.

 

Noen som kan hjelpe? :hmm:

 

mvh

rendal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har det samme problemet. Hadde nettopp installert Windows XP på en bærbar data, og litt etterpå så funket verken mus eller tastatur som sitter på pc'en. Prøvde med en USB mus, og det funket fint. Prøvde deretter å installere XP igjen, men det funket ikke siden jeg ikke fikk brukt tastaturet.

 

Noen som har noen forslag?

 

Takker for all hjelp=)

Lenke til kommentar

Var visst ikke alene der nei.. :p

 

Det viste seg plutselig at når restarta pc'en klarte jeg å fullføre installasjonen. Musa og tastaturet funket da helt fint og gjør det faktisk etter at jeg har testa den med normal bruk noen timer. Sannsynligvis kommer disse feilene av at maskinen er noen år gammel og sikkert har ligget på et par gode runde lår eller en madrass og fått for lite ventilasjon slik at noe har smeltet eller tatt skade av det

:no:

 

Men fortsett for all del å poste ulike teorier om hva som kan være feil! :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å restarte pc'en, selv om at jeg ikke har prøvd det når jeg driver å skal installere windows. Da har det funket i ca. 15-20 sekunder toppen, og så sluttet å funke igjen. Stopper sånn ca. å funke når pc'en er ferdig startet. Eller litt etter.

 

Tror også det kan være det du sier. Den bærbare pc'en har i tillegg blitt veldig dårlig behandlet, så tror det kan være noe ødelagt der. Håper derimot ikke det, siden jeg nettopp har svidd av 555kr på en ny harddisk til den siden den var gåen.

 

Håper at det er noen andre her på forumet som er så vennlige at de kan hjelpe.

 

Takker for alt=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...