Gå til innhold

World Explorer @ lvl 20


Anbefalte innlegg

Arthas vil i alle fall gå "What the?" om hadde sett det synet, tror i alle fall jeg hadde gått "What the?" om jeg kom over en slik kar mens jeg gjør min daglige saronite runde i Icecrown.

 

Jeg har stor sans for folk som han her. Det er klart det blir kjeldelig i lengden, men jeg håper han kommer tilbake og fullfører etter en pause. Det er ikke lett å finne originalitet blant alle de millioner som spiller, så da er det på sin plass med et klapp på ryggen til de som klarer det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart det er morsomt med dem som gjør noe utenom det vanlige, har stor sans for dem, så håper han tar opp prosjektet og forsøker i alle fall. Skulle dog likt å være der når en level 10-12 vandrer over slettelandet i Icecrown med en gjeng av Scourge bak seg, eller, rettere sagt, det ligger et level 10-12 lik mitt på plassen :wee:

Lenke til kommentar
Har sett twinks <level 30, med denne tittelen så det er fullt mulig. Lykke til.

Litt dårlig hvis jeg ikke er world first, men på en annen side så vet vi da at dette ikke umulig.

 

Vil like å se hvordan det går med exploring av Icecrown når den tid kommer, om det ikke er mulig med warlock summons der så er man veldig dårlig stilt. Skulle likt å se en level 10 vandre over feltene som huser flere titals scourge :)

Icecrown kan bli en utfordring ja. Men min erfaring er at det alltid er en vei rundt eller en mulighet Blizz ikke har tenkt på som kan utnyttes.

 

Jeg har stor sans for folk som han her. Det er klart det blir kjeldelig i lengden, men jeg håper han kommer tilbake og fullfører etter en pause. Det er ikke lett å finne originalitet blant alle de millioner som spiller, så da er det på sin plass med et klapp på ryggen til de som klarer det.

Takk for det!

Ble nesten litt overrasket over at såpass mange syntes dette var en kul idé, og ikke bare "idiot som sløser vekk tiden på slik tull".

 

Prøv og få med deg en kar med mount som det kan sitte flere på, så kan han frakte deg dit du hvil :)

God idé, har ikke tenkt på dette selv.

 

Bortkasta tid ifra mitt syn men uansett lykke til.

Selv irriterte jeg meg noe sykt når jeg prøve å komme meg fra SW til BB som low lvl character.

Veien gjennom STV til Booty Bay er faktisk en av de værste i hele spillet for low levels. Mye mobs langs veien, og sykt langt til graveyards. Tror STV er den sonen jeg har brukt lengst tid på så langt.

Endret av janan71
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV

Det er en lvl 18 twink som fyker rundt med dette i bg, kan finne armory. Han skal dinge 19 etter han har explora alt, som nå har alt.. :)

 

Men somsakt, dette tar tid!

Endret av Slettet-whwZcV
Lenke til kommentar
Icecrown kan bli en utfordring ja. Men min erfaring er at det alltid er en vei rundt eller en mulighet Blizz ikke har tenkt på som kan utnyttes.

 

Helt klart, men etter noen runder i Icecrown ser jeg at det kan bli forferdelig vanskelig, komme seg f.eks til selve foten av Icecrown citadel kan bli utfordrene ettersom porten er bevoktet av en stor gjeng elites.

 

Ikke umulig, men utfordrene, er det noe jeg har lært etter å ha sett X antall speedruns er at der er alltid noe som utviklerne ikke har klart å forutse som kan brukes.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...