Espen_k Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg har tre harddisker i min pc, hvor en av de kommer opp i Min Datamaskin. Den ene harddisken står som dynamisk under "Diskbehandling", og aldri i verden om jeg vil tape alle data som ligger på den. Hvordan får jeg den opp under Min Datamaskin, og hvordan får jeg konvertert den over til "Standard" uten å miste data? Den andre harddisken er en tidligere windows-disk, når jeg kobler i den så booter maskinen fra den, uansett hvilke instillinger jeg setter på i bios. På den harddisken er det også en del skit jeg skulle hatt tak i. Noen som kan hjelpe meg og problem-pc-en min? EDIT: Fint om noen kan si hvorfor jeg ikke finner den ene dvd stasjonen min også, det bruker å bli slik hver gang jeg skal brenne en dvd, den hopper ut av Diskbehandling og er ikke å se på lang tid. Takk på forhånd Endret 7. oktober 2008 av Espen_k
Hårek Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Dynamiske disker skal kunne 'importeres' i Diskbehandling. Forutsatt at du har en Windows versjon som støtter Dynamisk (ikke Home-versjon). En PC kan bare boote fra disken som er angitt i BIOS. Så du gjør noe galt med BIOS instillingene. Husk at dette som regel må gjøres hver gang disker er koblet til og fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå