Gå til innhold

[AoC]DING level 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kunne ikke dy meg, min Bear Shaman ble level 80 :)

Spiller Keaia på Dagon (PvE) :)

Grattis så mye!

Hvor mye /played ligger du på ? Ut av ren nysgjerrighet, if you dont mind. :p..

Skrevet (endret)

Lå på 8 eller 9 dager tenker jeg...

De siste 5 levelene kan gå sinnsykt fort hvis du teamer opp med en matchende klasse og grinder mobs. Evt så gjør du group quests med guildet ditt (mao de hjelper deg i onyx chambers osv).

Level 70-75 går sinnsykt fort pga en svær haug med quests du kan ta alene.

Synes det var veldig morsomt å levele, så det var litt rart å ikke få xp etter level 80 :(

Ser egentlig ikke noen grunn til å grinde for å nå level 80, finn deg et guild og ta group quests. PS: hvis guildet ikke har 10-15 spillere på til vanlig er det for lite til å gjøre noe etter level 80.

Endret av blackbrrd
Skrevet

Grattis :)

Har en BS selv. Han sendte jeg til khesatta som lvl 19 og der ble han 80 på et par dager :) heh, har ikke tatt et eneste quest siden tortage da.. ikke destiny engang :p

Hvis du fikser en gruppe med folk under lvl 80. altså 77-78 ellerno og drar til DMC (nordvest for city) er det en jævlig god xp farme plass. En tank, healer og noe aoe og du dinger fort som fan. Du kan vel få 3-4000 xp pr. mob og man dreper 10-20 om gangen. Det er en sånn fin rute så det blir aldri tomt. Brukte litt over 2 timer på hele lvl 79.

For de som er lvl 75+ er det også smart og lage et raid i onyx så alle får tatt questa sine.. Bare plyndre igjennom. Er et par hundre tusen xp og hente der på quests.

Hva gjør man på en pve server når man blir 80? er det noe pvp i det hele tatt??

Skrevet
Har en BS selv. Han sendte jeg til khesatta som lvl 19 og der ble han 80 på et par dager :) heh, har ikke tatt et eneste quest siden tortage da.. ikke destiny engang :p

...*snip*...

Hva gjør man på en pve server når man blir 80? er det noe pvp i det hele tatt??

Man gjør alle questa man hoppet over da man stakk til Kheshatta og ble power-levla fra 19 til 80? ^^

Skrevet

Wow, så "gøy"! Du "ruler"!

Vel etter og ha spilt opp 4 chars til 80 er det ikke gøy og queste lenger.. På alt nr 2 fikk jeg nok. Du sitter også igjen med mye spenn og stæsj(gems, epics osv) etter powerlvling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...