Gå til innhold

BK: Høst farger på Nesodden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Veldig pent! Kunne nesten vært en standard bakgrunn i Windows vista. Eneste som trekker ned er strømledningene oppe i høyre hjørne. Photoshop? ;)

Blåfargene i vannet var også nydelige.

Lenke til kommentar

Det første som slår meg er overeksponeringen. Mye utbrent her også ville jeg sett mere detaljer i trærne. Du sier du liker farger, det gjør jeg også, men jeg vil ha mer enn bare farger ;)

 

Horisonten kunne du gjerne plassert litt høyere etter tredelingsregelen slik at vi også hadde fått sett mer av det spennende i vannet.

 

Kablene oppe i hjørnet kunne jeg også klart meg uten.

 

Jeg må nesten ha et litt mykere bilde med lavere eksponering og kanskje litt mindre farger for å gi en bedre bedømmelse :)

 

EDIT: Leif

Endret av Milt
Lenke til kommentar

En Nesodding! :O

 

Nye utgaven er en klar favoritt, det første var som andre kommenterte litt overeksponert. Liker fargene, Windows-bakgrunn kunne man kanskje kalle det ja. ^^ Uten at det er spesielt negativt. Siden dette er bildekritikk tillater jeg meg også litt småpirk:

 

Det røde huset ble plassert ganske mot midten, men ikke helt. Kanskje noe å ha i bakhodet? Mulig det hadde blitt bedre om huset var plassert mer mot venstre eller helt i midten? Skjønner at du ikke kunne gjort mye med det nå, men til en annen gang. ;p

 

Føler også at jeg mangler et sted å holde fokus, det er litt vann og litt himmel, men ingen klar overvekt av noen av dem. Kanskje du kunne fått med enda mer av himmelen og kuttet refleksjonen litt, eller kuttet litt av "original-trærne" for å få plass til mer av vannet?

 

Det er småpirk uansett, fint bilde! ; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...