theboss22 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hei. på XP går det jo ann å bytte til ett eldre skin av windows. Gamel startmeny og den menyen nede. Går dette ann på vista? altså bytte tema til XP?
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hei. på XP går det jo ann å bytte til ett eldre skin av windows. Gamel startmeny og den menyen nede. Går dette ann på vista? altså bytte tema til XP? jepp, det går, mener jeg
Syar-2003 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Du høyreklikker på desktop. Velger personalize - på themes tabben velger du classic. I tillegg kan du høyreklikke på "start" knappen - velge properties - velge classic start menu. Eller vil du ha teletubby XP look - gå til : http://satukoro.deviantart.com/art/Luna-bl...-Vista-98420029 Vista vil da se ut noe ala' dette (med classic look): Endret 5. oktober 2008 av syar2003
Bruker-158599 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei. på XP går det jo ann å bytte til ett eldre skin av windows. Gamel startmeny og den menyen nede. Går dette ann på vista? altså bytte tema til XP? Endret 30. juli 2010 av riskake90
CortexN Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei. på XP går det jo ann å bytte til ett eldre skin av windows. Gamel startmeny og den menyen nede. Går dette ann på vista? altså bytte tema til XP? men hvorfor? på meg er det omvend, jeg vil ha vista tema Det er et lurt grep å gjøre dette med tanke på hvor mye ressurser Aire-temaet krever av pcen. Har man kjøpt en rimelig laptop med vista, vil man nok merke klare bedringer i ytelsen! Go classic!
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei. på XP går det jo ann å bytte til ett eldre skin av windows. Gamel startmeny og den menyen nede. Går dette ann på vista? altså bytte tema til XP? men hvorfor? på meg er det omvend, jeg vil ha vista tema Det er et lurt grep å gjøre dette med tanke på hvor mye ressurser Aire-temaet krever av pcen. Har man kjøpt en rimelig laptop med vista, vil man nok merke klare bedringer i ytelsen! Go classic! Kjønner MS skulle ha forbedra xp tema. Laget det litt kulere. De har gjort det når jeg tenker meg om. Jeg lasta ned zone desktop theme, som jeg bruker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå