BBC Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Har dette tastaturet. Lurer på om flere har problemer med at dette tastaturet svært ofte ikke vil kopiere tekst som er markert. Problemet er i både Windows 2000, XP og i Linux, med både USB og USB-->PS/2. Har fått et lite tips som går på at Logitech-tastaturer har prolemer med å trykke ned flere enn 2 taster om gangen... noe i dette?
^Chap^ Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Har akkurat samma tastaturet som deg, har hatt det i over 1 år og har ingen problemer... har hatt win2k, win98se og nå winXP pro... bruker ofte 2-3 taster i photoshop og har ingen problemer med det... copy paste funker også fint.... har brukt det på 2 forskjellige hovedkort og ingen problemer... eneste jeg kan tenke meg som årsak til problemet ditt er at ledningen ikke står orntlig i bak i maskina... gjetter på ps2...? kanskje prøve med usb eller omvent... tror det fulgte med en overgang med keyboardet... Kunne svart tidligere, men da hadde jeg gått glipp av x-files :wink: edit: leste ikke posten din godt nok... sletter ikke no men bare legger til denna setninga
BBC Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Skrevet 31. mars 2003 Beklager ^Chap^, men innlegget ditt hjalp ikke mye Ellers: *bump*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå