Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 navnet et adepts ironmantle . Min level er 4. Hva er verdien?
alleibruk Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 level 4 items er ikke mye verdt uansett farge. vil være uburkelig om en time eller to når man har gjort noen quest. bruk dem på alts eller gi bort/salvage
Silmaril Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, noen silver er den verdt, ikke mer ... Uansett er det ikke noe problem å skalle seg gold så langt. Mounten koster tross alt bare 15 gold og det vil du definitivt ha når du er kommet deg til rank 20.
nems Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Er nok ikke verdt stort nei. Er stort gjennomtrekk av items i dette spillet , og da spesiellt på lavere levels. Level 4 er jo veldig lavt og folk i dette level området har ikke mye penger. Sunn fornuft dette her egentlig. Mtp fremtiden med alts osv så vil nok ikke de lavere levelene være attraktive å pøse masse penger på utstyr heller, quest rewards osv er såpass bra at man klarer seg helt greit med dette fram til level 20. Jeg starter alten min til uka, en RP, og jeg vil nok ikke begynne å tenke på gear før tidligst level 20 selv. På level 27 og 28 fikk jeg blue items til BWen min, disse er begge byttet ut på level 29 med bedre green items. Dette tyder også på at selv om et item er blått så betyr ikke dette at det er feks +10lvl bedre enn tilsvarende green item. Snarere 1-2 levels.. jaja, mine 2 cents.
Purplehaze Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Alt han over her sa egentlig. Gear holder ikke mange ranks her, blått eller ikke. Dessuten er jo alle questrewards tilpasset din klasse, så du får stort sett nytt gear hele tiden mens du levler. Eneste jeg ikke ser så mye av er 2-hånds våpen (jeg er black orc), og jewlery. De blir ofte 3-4 ranks gamle før de byttes. I begynnelsen tar det noen ranks før man får skuldre, head og cloak, så det er det faktisk mulig å tjene litt penger på dersom du finner noe bra til lav level (stort sett tier 1 vil jeg tro). Finner du en blå headpiece eller cloak på rank 7-10 tror jeg faktisk du kan få litt for den. (som i 1 gull +) Ting er jo verdt det noen er villige til å gi, og for mange er fargen på teksten veldig viktig
Efagimo Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det einaste eg solgte var eit blå item 2 Hands øks for Black Orc Rank 17 for 2 gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå