Gå til innhold

Samsung INNOV8, bytte språk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Har fått ny telefon fra komplett. (bra service) Den virker som den skal. men jeg kommer fortsatt ikke ut på nettet med wlan. Lurer nesten på om det er noe jeg gjør feil, men det er vel ikke mulig? Søker etter trådløst nett og får "gateway feil" når jeg kobler opp mot nettet. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
1. Samtalekvaliteten er på øverste nivå

 

Jeg synes denne telefonen har dårlig lyd i samtaler, den er høy nok men skarp (som det fremkommer av Amobil sin test?). Dette er ikke noe som forekommer hos deg, eller andre? Gikk rett fra Nokia E66 og denne har langt bedre lyd.

 

Også, Blåtann settet mitt fungerer ikke på Samsungen, det har den gjort på alt annet av telefoner jeg har hatt. Den synker og kopler til men jeg hører ikke vedkomne og de hører ikke meg.

 

Ellers gir den et meget bra inntrykk!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan RoadSync 3 kan avinnstalleres? Dette går ikke på vanlig måte og jeg vil oppgradere til RoadSync 4 fordi jeg er avhengig av å synke oppgaver med Exchange, og det gjør jo ikke RoadSync 3!

 

Går det an på innstallere Mail For Exchange på Samsungen? Fikke ikke dette til men vet ikke om det er noen omveier der?

Lenke til kommentar
Galleriet, hvordan får jeg flyttet filer til andre mapper sånn at ikke alle bildene kommer opp? Det går nemlig ikke an, filene nekter å flytte på seg. Noen som har løsning?

Har laget en ny mappe, men får ikke flyttet bilder over i den.

 

merk dem først med hake, og deretter velg flytt...

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å skaffe meg denne. Men lurer på et par ting, er det noen av dere som har denne som kan svare?

 

- Hvordan er den på strømbruk?

- Støtter den blogger.com direkte blogging?

- Er skjermen skarp og god?

 

-jeg har en innov 8 16gb og den har noe tull med strømforbruket, jeg syntes den brukte mye strøm og slo av 3g men da slukte den strøm(tømte fulladet batteri på 18 timer standby)slo på 3g og da holder det i hvertfall 2 til tre dager har ikke fått testet med sikkerhet hvor lenge batt holder på standby men 300 timer er det ikke, (trenger nok en software oppdatering)

 

-blogger.com - aner ikke.

 

-skjermen er perfekt, og lyden også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vurderer å skaffe meg denne. Men lurer på et par ting, er det noen av dere som har denne som kan svare?

 

- Hvordan er den på strømbruk?

- Støtter den blogger.com direkte blogging?

- Er skjermen skarp og god?

 

-jeg har en innov 8 16gb og den har noe tull med strømforbruket, jeg syntes den brukte mye strøm og slo av 3g men da slukte den strøm(tømte fulladet batteri på 18 timer standby)slo på 3g og da holder det i hvertfall 2 til tre dager har ikke fått testet med sikkerhet hvor lenge batt holder på standby men 300 timer er det ikke, (trenger nok en software oppdatering)

 

-blogger.com - aner ikke.

 

-skjermen er perfekt, og lyden også.

 

 

Ok, takk for svar.

Sjekket litt rundt det, og det så ut til at man måtte inn med et 3'program. Skal visstnok ligge i noen av de nyeste samsung mobilene, men gidder ikke styre med det. Slik er SE kjekk, med direkte løsningen. Så da ble det en SE c905 i stedenfor.. men må innrømme at denne her frister enda...... det at den har taster er meget gulleverdig.. jeg syns touch er oppskrytt...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...