Gå til innhold

Warhammer Online: Hvor kjøpe renown gear på T2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan også nevnes at du må være med i et level 6+ guild for å ha tilgang til The Viper Pit.

 

Ok er ikke i noe guild og det er ikke noen T2 keeps som vi har. Får levle videre da eller vente til vi får noen keeps. prøvde oss på Ostland nå for noen minutter siden og kampen holder enda på men blir nok ikke noe der.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

I gamemanualen står det at mellom rank 11 og 31 (eller noe) må man kjøpe renown gear i keeps. Det man får i Viper Pit skal visst være for rank 31+. Har ikke fått sjekket dette selv ennå, er aldri i IC.

 

Men wtf order har alle keeps!? KEEL! KEEL! Jeg er sikker på at det sitter bøtter og spann med destruction folk på serveren din som er klar over dette, men fortsetter å sette seg i scenariokø. (og det er sikkert samme folk som sier at bg's drepte world pvp i wow)

 

Jeg dør litt inni meg på grunn av det.

Lenke til kommentar
I gamemanualen står det at mellom rank 11 og 31 (eller noe) må man kjøpe renown gear i keeps. Det man får i Viper Pit skal visst være for rank 31+. Har ikke fått sjekket dette selv ennå, er aldri i IC.

 

Stemmer dog ikke. Plenty av renown gear for Rank 13-18, 21-28 osv. i Viper Pit.

 

Ellers er jo Keep sieges rimelig kjedelig, siden det bare er glorifiserte tank and spank-PvE-scenarioer.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jupps! Og ettersom flere guilds når rank 14, får de muligheten til å ha "egne" keeps, og da må det jo bli krig :) Ingen ting av det jeg har vært med på av keep sieges er i nærheten av "glorifisert tank-n-spank". Keep lorden, ja, det å komme seg inn til han i første omgang, nei.

 

Keep sieges er grunnen til at jeg spiller WAR, og er det jeg alltid har savnet i wow. Og det er IKKE et scenario, det er ikke instanced, og det holder på så lenge det må. Ikke 15 minutter. Ikke 1 time. Det holder på enten til noen vinner, eller noen gir seg. Så kan man jo bare bytte plass og slåss mer!

Lenke til kommentar

Dersom det rekker å komme noen fiendtlige spillere og beskytte et keep som er under angrep av noe annet enn et par-tre forvirrede krigere på lunsjpause, gjør man noe feil. Det tar ikke lang tid å hamre seg gjennom ytterdøren og knerte både Keep Lorden og hans personlige livvakt.

Lenke til kommentar

The Viper Pit er guildtavern i Inevitable City. Om du er order er det en tilsvarende sak i Altdorf. I IC er det bygningen rett ved guild registraren, tipper på det samme i Altdorf.

 

Men nei, om du ikke er med i et guild, eller guildet har lav rank, er det kun i keeps du kan skaffe renowngear.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

For dere som IKKE har en guild som er høyere enn rank 6, så må dere dra til ett keep som ligger i hver tier zone (2+) Det vil si at hvis du ønsker å kjøpe RR gear fra lvl 11-20 så må du dra til et keep som ligger i en Tier 2 Zone. -bilde-

 

keepdl3.png

 

Det keepet på Bildet er Tier 3 Keep, der de selger lvl 20-30 RR gear. Dette keepet er RØDT, som betyr at bare destruction kan dra inn i keepet. Hvis keepet er blått, så kan Order dra inn dit. Det er 2 slike keeps i hver tier zone, bare åpne ditt map.

 

Hvis du har en guild som er guild rank 6, så er det mye enklere. Du kan bare fly til Inevitable City, og dra hit: -bilde-

 

vippityz7.png

 

Jeg vet ikke hvor Guild Tavern ligger for Order, fordi jeg spiller Destruction selv. Håper dette oppklarte saken for dere som fortsatt ikke skjønte hvor dere skulle kjøpe RR gear.

 

Peace

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...