hojohansen Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Vet ikke om det er rett plass å spørre, men jeg prøver. Har en stasjonær pc, med ekstern harddisk, så bruker jeg også en laptop, som denne er koblet opp mot. Men nå etter jeg har installert Norton, så kommer jeg ikke på denne eksterne (via den stasjonære) Vet vet att jeg har tastet rett "nettverksgruppe" men den vil ikke dukke opp.. Hva har skjedd. Så luerer jeg også på, er det mulig å koble opp skriveren (som står koblet på den stasjonære) slik at jeg kan printe ut fra laptopen.. Endret 13. oktober 2008 av hojohansen
hojohansen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 Har prøvd nå en stund, men får det ennå ikke til....
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Tydeligvis Norton som lager kluss siden dette problemet kom etter du instalerte det programmet. Jeg er ikke noen Norton ekspert, da jeg anser Norton som noe av det værste som finnes og skaper sinsykt mye problemer for brukerne...
hojohansen Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Tydeligvis Norton som lager kluss siden dette problemet kom etter du instalerte det programmet.Jeg er ikke noen Norton ekspert, da jeg anser Norton som noe av det værste som finnes og skaper sinsykt mye problemer for brukerne... Ja jeg har forstått at det er Norton som er synderen her, men hvordan kan jeg stille den inn slik at det ikke blir noe problem?
hojohansen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Rart at ikke flere her kan hjelpe meg...
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Du kan jo fjerne Norton for å forvisse deg om at den er problemet. Du skriver ikke hvilken Norton det dreier seg om så ikke så greit å vite årsaken. Selv bruker jeg Avast gratis antivirus og Windows innebygde brannmur, ser ikke helt det store behovet for å betale for noe som ikke er særlig mye bedre.
hojohansen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vet at det er norton som tuller her, problemet kom da jeg installerte denne.. Litt dumt å fjerne denne, nå som jeg har betalt for den.. Den heter Norton Protection Center og Norton Internet Security Online...
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Du kan jo starte med å slå av brannmuren i programmet og se om det har effekt.
hojohansen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 Nå gir jeg opp Norton, makan til noe herk.. Da får jeg prøve Avast..
hojohansen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 ...men nå hjelper ikke det heller..
Skagen Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå