Gå til innhold

Vurderer å begynne med Wow igjen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så jeg lurer å begynne på igjen, men desverre solgte jeg accounten min, fordi jeg trodde WAR kom til å overgå wow grundig :/

Uffda, ser ut som du har gått i samme fella som uttalige venner irl og in-game gjorde med AoC og WAR. For det første må jeg få lov til å fraråde powerleveling, Blizzard har bare blitt mer og mer effektive med å luke ut juksinga i det siste, en venn av meg i level 65 skulle på ferie og ville være i level 70 når han kom tilbake så han kjøpte seg levling. Eneste han fikk var en mail fra Blizzard og en bann. Å kjøpe character er nok det sikreste, men da bør du vite sikkert at du kjøper fra noen du kjenner. Det er nesten alltid mulig for den originale eieren å få tilbake accounten, uansett om du forandrer passord og informasjon.

Recruit-A-Friend går forøvrig fort nok til å vekte opp fordelene med å kjøpe seg character.

Ikke bare er Blizz ganske så effektive med å luke ut juksingen, de forsøker også å banne folk når det svir mest. For eksempel bannet Blizz en haug med accounter etter at de hadde kjøpt TBC. Jeg vil anta at det samme kommer til å skje i løpet av desember/januar. Så snart juksere og goldfarmere har kjøpt WotLK/nådd 80, bannes accounten. Gleder meg til hylekoret.

Skrevet

Hm :) Jaja, levler opp en character på en annen account samtidig, så om den blir bannet, så svir det ikke så fælt :)

Skrevet
Hm :) Jaja, levler opp en character på en annen account samtidig, så om den blir bannet, så svir det ikke så fælt :)

Ehm? Du sa jo at du ikke gadd å levle? Ikke første gang du har motsagt deg selv i denne tråden. Ikke nok med at det er direkte oppfordring til juks og powerlevling, men du ljuger fortløpende.... Troll? Åpenbar kandidat for stengning.

Skrevet

Jupp :) Har en acc som jeg har betalt en kineser til å levle, og en annen som jeg har recruitet, som jeg igjen har recruitet folk med, som jeg spiller med.

Motsier meg selv ofte, er en person som skifter mening fortløpende :)

Men nå kan denne stenges, så slipper folk å syte :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...