TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli (endret) MR SPEED skrev (5 timer siden): God morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Sviskepott @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Ryuuou @Gouldfan @Kassettspiller @N-4K0 God morgen til deg også Mr-$. Jeg sto opp akkurat nå jeg. 🌞🌞 Endret 8. juli av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋
Sviskepott Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Når jeg har stått opp om morgenen, spist litt, lest nettaviser...så sovner jeg over tastaturet og må sove litt til. 💤 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Sviskepott skrev (4 minutter siden): Når jeg har stått opp om morgenen, spist litt, lest nettaviser...så sovner jeg over tastaturet og må sove litt til. 💤 Vi ønsker deg en fin og god kveld videre.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Vi har hatt 23 varmegrader her i Bergen i dag, og det synes vi er litt for varmt for oss.🥵🥵
SprengeMobil Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli I can't stop thinking of you, 'cause you're the one I want tonight. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Vi har Beatlesmaraton.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli (endret) Lille jenta min er hard nå. 🍆 Edit: Jeg klarte ikke og dy meg. 😏 Endret 9. juli av TheDarkSycamore - SCM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli SprengeMobil skrev (1 time siden): Javel, ja, sier du det, du. Jah, det sier jeg. 😏🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Vi har hatt overskyet oppholdsvær og 17 varmegrader her i Bergen i dag.☁️☁️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Vi Digger Beatlesmaratonen vår.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Jeg kommer fremdeles ikke over det at tanta min ikke vet hva ChatGPT er for noe. 😳😳 ChatGPT har jeg blidt verdenskjente. Snakker om og leve under en stor stein. 🥴🥴 Jaja, hun om det. 😏😌 1
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (29 minutter siden): Jeg kommer fremdeles ikke over det at tanta min ikke vet hva ChatGPT er for noe. 😳😳 ChatGPT har jeg blidt verdenskjente. Snakker om og leve under en stor stein. 🥴🥴 Jaja, hun om det. 😏😌 Hva er forklaringen din plz 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Vi har hatt Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå