Entern Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hatt en fin natt, vi ønsker deg en godmorgen og en fin dag på jobb.🥰🥰 Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere og får en fin dag 😊😊☺️☺️
Trippelure Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere begge to sover godt, og at dere drømmer søtt.🥰🥰 Entern skrev (4 timer siden): Ja den har et veldig lurt plott 👍 Tusen takk 😊😊☺️☺️ så snille dere er 😊😊😊 håper dere og har hatt en fin natt 😊😊😊 Tusen❤️takk 😊 Vi har sovet godt og hatt en kald og fin morgentur 🐶🥰 Håper dere har sovet godt og får en fin onsdag 🍀☘️🐶🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😊 Vi har sovet godt og hatt en kald og fin morgentur 🐶🥰 Håper dere har sovet godt og får en fin onsdag 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (5 timer siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere og får en fin dag 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag🥰🥰
Trippelure Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag🥰🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1
Trippelure Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳😃🐶🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳😃🐶🥰 🥰🥰
Trippelure Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 🥰🥰 🐶🥰
MR SPEED Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Oda har sluttet å ta inn tikka masala fra saritas men meny ❤️❤️har den da ❤️❤️😍😍🥰🥰 da i love tikka
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (7 timer siden): 🐶🥰 🥰🥰 MR SPEED skrev (6 timer siden): Oda har sluttet å ta inn tikka masala fra saritas men meny ❤️❤️har den da ❤️❤️😍😍🥰🥰 da i love tikka Cassidy Tvillingene elsker også Tikka.😋😋🥰🥰
MR SPEED Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene elsker også Tikka.😋😋🥰🥰 nei meny utsolg
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 MR SPEED skrev (9 minutter siden): nei meny utsolg Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig kjipt.
MR SPEED Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig kjipt. Ja yes hikst snufs nei slapp av jeg gjør det tullet ser på pc mobil heletiden
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ja yes hikst snufs nei slapp av jeg gjør det tullet ser på pc mobil heletiden OK, Cassidy Tvillingene handler aldri på nett.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (6 minutter siden): Håper alle har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin onsdagskveld begge to. Vi håper at du og valpen har det samme.🥰🥰
Entern Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (10 timer siden): Tusen❤️takk 😊 Vi har sovet godt og hatt en kald og fin morgentur 🐶🥰 Håper dere har sovet godt og får en fin onsdag 🍀☘️🐶🥰 Godt å høre at dere har hatt det fint begge to 😊🐶👍 jeg har hatt en slitsom men hyggelig dag 😊👍
Entern Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (36 minutter siden): Håper alle har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Takk det samme 😊🐶🧡👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Entern skrev (Akkurat nå): Godt å høre at dere har hatt det fint begge to 😊🐶👍 jeg har hatt en slitsom men hyggelig dag 😊👍 Entern skrev (Akkurat nå): Takk det samme 😊🐶🧡👍 Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin onsdagskveld.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Trippelure skrev (1 time siden): Håper alle har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 ikke ta det ille opp puuuuuu null sushi på meny cola kom til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå