MR SPEED Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @MR SPEED har sett meg streame i går, antar jeg rett? 😃😃🎮🎮 Nei er ugen i magen å dropbox streamet kommer sterkere til siden sorry der🥲
Entern Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Trippelure skrev (11 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Håper du har en fin søndagsmorgen og at dagen blir fin og avslappende 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk 😊😊håper du og valpen også får en fin og koselig dag 😊🐶🧡 1
Entern Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nei er ugen i magen å dropbox streamet kommer sterkere til siden sorry der🥲 Håper magen blir bedre i løpet av dagen MR SPEED 🥲
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei er ugen i magen å dropbox streamet kommer sterkere til siden sorry der🥲 Det går helt fint. 😃👍 God bedring med magen din. 😏
Trippelure Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk 😊😊håper du og valpen også får en fin og koselig dag 😊🐶🧡 Tusen❤️takk 😊 vi har hatt en god start med en times morgentur og nå er det søndagsjazz på morran 😎🐶🥰 1
Trippelure Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det går helt fint. 😃👍 God bedring med magen din. 😏 Har du stream i dag? Og når starter den evt? Tenke jo å prøve å huske å få den med meg da 😆 Ønsker deg en fin søndag 🍀☘️🐶🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 (endret) Trippelure skrev (5 minutter siden): Har du stream i dag? Og når starter den evt? Tenke jo å prøve å huske å få den med meg da 😆 Ønsker deg en fin søndag 🍀☘️🐶🥰 Streamer alltids på fredagen, lørdagen og søndagen. 😃👍 Så, jeg jeg skal streme i dag, det blir på kvelden. Streame kalenderen min: Fre: 19:00 (Kun korte streamer, ca. tre kvarter til en time) Lør: 19:30 (Streamer det jeg elsker.) Søn: 20:00 (Streamer ønskene til folk.) Og jeg gir alltids beskjed hvis det dukker opp noe. 😃 Endret 28. januar 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1
Trippelure Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Streamer alltids på fredagen, lørdagen og søndagen. 😃👍 Så, jeg jeg skal streme i dag, det blir på kvelden. Streame kalenderen min: Fre: 19:00 Lør: 19:30 Søn: 20:00 Og jeg gir alltids beskjed hvis det dukker opp noe. 😃 Tusen❤️takk😃 Skal prøve å få husket på å titte litt i dag da 😁🐶🥰 1
Entern Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Trippelure skrev (48 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 vi har hatt en god start med en times morgentur og nå er det søndagsjazz på morran 😎🐶🥰 Så koselig 😊🐶🧡 Jeg sitter og hører på en dobbeltplate med Dungeon Synth musikk jeg kjøpte i går 🤓 Høres veldig ut som musikk fra et data/tv-spill fra sent 80-tall/tidlig 90-tall en gang 🥰 1
Trippelure Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Entern skrev (21 minutter siden): Så koselig 😊🐶🧡 Jeg sitter og hører på en dobbeltplate med Dungeon Synth musikk jeg kjøpte i går 🤓 Høres veldig ut som musikk fra et data/tv-spill fra sent 80-tall/tidlig 90-tall en gang 🥰 Det hørtes artig ut 😃🐶🥰 1
Entern Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Trippelure skrev (13 minutter siden): Det hørtes artig ut 😃🐶🥰 Ja er avslappende og hyggelig 😀🧡 Tok en liten pause da og hører litt metal for å variere litt 😄 1
Trippelure Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Entern skrev (2 minutter siden): Ja er avslappende og hyggelig 😀🧡 Tok en liten pause da og hører litt metal for å variere litt 😄 Ja det er bra med musikkvariasjon 😊 Jeg hører fortsatt på jazz, men blir nok å høre på noe annet utover dagen 😎🐶🥰 1
Entern Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Trippelure skrev (36 minutter siden): Ja det er bra med musikkvariasjon 😊 Jeg hører fortsatt på jazz, men blir nok å høre på noe annet utover dagen 😎🐶🥰 Enig 😊👍 Jazz er fint 🥰 Og så koselig at valpen også liker musikk 🐶🧡👍 1
Trippelure Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Entern skrev (9 minutter siden): Enig 😊👍 Jazz er fint 🥰 Og så koselig at valpen også liker musikk 🐶🧡👍 Ja, han blir rolig av å høre jazz 😊🐶🥰 1
Entern Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Trippelure skrev (7 minutter siden): Ja, han blir rolig av å høre jazz 😊🐶🥰 Så koselig 🐶🎷🎺🎸🎼😊🧡 1
Sviskepott Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Entern skrev (2 timer siden): Jeg sitter og hører på en dobbeltplate med Dungeon Synth musikk jeg kjøpte i går 🤓 Høres veldig ut som musikk fra et data/tv-spill fra sent 80-tall/tidlig 90-tall en gang 🥰 Er det dette her du mener? @Entern 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Entern skrev (4 timer siden): Jeg er våken 😊😊☺️☺️ Jeg og 😊 God morgen alle 😊😊☺️☺️🐶🧡 Trippelure skrev (6 timer siden): Jeg sovna, men nå er jeg våken igjen 😊 God morgen alle sammen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin søndag.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Sviskepott skrev (28 minutter siden): Er det dette her du mener? @Entern 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍
Sviskepott Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 Om jeg ville ha kjempet for norge spør noen om et annet sted her og det spørsmålet er veldig omfattende å svare på. Jeg er ingen velsmurt krigsmaskin, men gi meg noen stikkvåpen, pil & bue og armbrøst, så skal jeg gjøre mitt i nærkamp og forsvare mine doruller! 🤬 1
N-4K0 Skrevet 28. januar 2024 Skrevet 28. januar 2024 LOL, ser for meg en krigersk Pott slåss for sine dassruller 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå