Trippelure Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at dere også har en fin lørdagskveld.🥰🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀🐶🥰 Men jeg lurer på om dere liker ost da? 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Entern skrev (8 minutter siden): Tusen takk😊😊☺️☺️det har jeg 😊jeg sitter og ser på Johnny Cash på nrk 😀 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut, og vi liker å høre at du har det fint i kveld.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Trippelure skrev (7 minutter siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀🐶🥰 Men jeg lurer på om dere liker ost da? 😋 Cassidy Tvillingene liker veldig godt ost vi.🧀🧀😋😋 1
Trippelure Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker veldig godt ost vi.🧀🧀😋😋 Hurra 🥳 Hurra 🥳 Hurra 🥳 Enighetsgjengen 🥰 1 1
Trippelure Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Entern skrev (12 minutter siden): Tusen takk😊😊☺️☺️det har jeg 😊jeg sitter og ser på Johnny Cash på nrk 😀 Johnny Cash er kul 😎 1 1
MR SPEED Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 ACDC Rocker ACDC RULLER 😀 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Delvis Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Lørdag er cowboy og country og kaffe og electrisk rock 1 2
MR SPEED Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Hurra 🥳 Hurra 🥳 Hurra 🥳 Enighetsgjengen 🥰 uenig da ost ok Spoiler KØDDA betyr tuller @Trippelure
Entern Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Trippelure skrev (6 minutter siden): Johnny Cash er kul 😎 Ja😎👍 Delvis skrev (3 minutter siden): Lørdag er cowboy og country og kaffe og electrisk rock Høres ut som en bra lørdag 😀👍 2
Entern Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut, og vi liker å høre at du har det fint i kveld.🥰🥰 Takk😊😊☺️☺️håper dere og koser dere😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt ost vi.🧀🧀😋😋 Ost er godt😊👍 Trippelure skrev (8 minutter siden): Hurra 🥳 Hurra 🥳 Hurra 🥳 Enighetsgjengen 🥰 Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 1
Trippelure Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 MR SPEED skrev (3 minutter siden): uenig da ost ok Skjul innhold KØDDA betyr tuller @Trippelure Du er med i enighetsgjengen du også 🤪🥳🐶🥰 Delvis skrev (4 minutter siden): Lørdag er cowboy og country og kaffe og electrisk rock Det høres kult ut det også, kul lørdagstradisjon 😎 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 MR SPEED skrev (5 minutter siden): ACDC Rocker ACDC RULLER 😀 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰🥰 Trippelure skrev (7 minutter siden): Johnny Cash er kul 😎 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Trippelure skrev (8 minutter siden): Hurra 🥳 Hurra 🥳 Hurra 🥳 Enighetsgjengen 🥰 Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi også.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Entern skrev (Akkurat nå): Takk😊😊☺️☺️håper dere og koser dere😊😊☺️☺️ Ost er godt😊👍 Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Entern skrev (Akkurat nå): Nå må jeg sove litt 🥱🥱🥱 Cassidy Tvillingene ønsker deg en god dupp.🥰🥰 2
Trippelure Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Entern skrev (1 minutt siden): Nå må jeg sove litt 🥱🥱🥱 God natta og sov godt 🍀🐶🥰 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Cassidy Tvillingene håper også at @Entern får sove godt.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 (endret) Ost jeg liker da spiser ost men ikke ofte eller mye jo en oste type elsker se bilde ❤️ eneste ostepopen jeg spiser hvis noen lurer spiser du ikke cheese Doodles nei de er små nei takk den i bilde er den beste sorry der Spoiler Endret 27. januar 2024 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ost jeg liker da spiser ost men ikke ofte eller mye jo en oste type elsker se bilde ❤️ eneste ostepopen jeg spiser hvis noen lurer spiser du ikke cheese Doodles nei røre små nei takk den i bilde er den beste sorry der Skjul innhold Cassidy Tvillingene liker faktisk godt den Ostepoppen der vi.😋😋🥰🥰
MR SPEED Skrevet 27. januar 2024 Skrevet 27. januar 2024 Jeg liker that's the way i wanna rock n roll and back in black 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå