75192 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Fant nå en medesin mot angsten lego 75192 millennium falcon tuller ikke der 100% seriøs ment 👍👍 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi drikker vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Med Deres vanninntak skulle Eders stjernetegn ha været Vannmannen 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi burde faktisk drikke mer vann enn det vi drikker nå.
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg har lest at det å drikke seg utørst på vann noen ganger gjennom dagen er bedre enn å ta småslurker "hele tiden". Slik gjør jeg det i alle fall. 1
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden For de uopplyste kan jeg nevne at jeg har lest at kvinner og menn anbefales å innta hhv. 1,5-2 og 2-2,5 liter væske daglig 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det har vi også lest, og der har vi begge en god jobb å gjøre for å nå det målet. 1
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Drikke totalt sett kan jeg godt ende opp med å konsumere det anbefalte nivå av, men vann alene blir for kjedelig, synes jeg dessverre. 1
75192 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (6 timer siden): Jeg har lest at det å drikke seg utørst på vann noen ganger gjennom dagen er bedre enn å ta småslurker "hele tiden". Slik gjør jeg det i alle fall. har hør drikker for mye vann blir man vann forgiftet da @N-4K0 måtte bytte fra cola frivillig da til vann da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden N-4K0 skrev (4 timer siden): Drikke totalt sett kan jeg godt ende opp med å konsumere det anbefalte nivå av, men vann alene blir for kjedelig, synes jeg dessverre. Vi er helt enige med deg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå