Sviskepott Skrevet lørdag kl 23:06 Skrevet lørdag kl 23:06 Jeg har ikke påtruffet en eneste mine her inne...ikke sur eller blid. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 23:56 Skrevet lørdag kl 23:56 (endret) @Sviskepott har opprettet siden 999 i denne leken. 🙂🤗 Endret lørdag kl 23:56 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
N-4K0 Skrevet i går, 00:11 Skrevet i går, 00:11 Frøken Pott har beviselig påtruffet en solid trippel innernier 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:05 Skrevet i går, 02:05 N-4K0 skrev (4 timer siden): Den ovennevnte pølse har nu blivet inntatt og det smakte fortreffelig, som alltid 😋 Vi har også inntatt samme type pølser, og vi kan bekrefte at de også smakte fortreffelig.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 03:27 Skrevet i går, 03:27 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi har også inntatt samme type pølser, og vi kan bekrefte at de også smakte fortreffelig.😋😋 CC, syns dere visteen jeg delte på forrige side var bra klaget og morsom? 😁🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:34 Skrevet i går, 03:34 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): CC, syns dere visteen jeg delte på forrige side var bra klaget og morsom? 😁🤔 Ja vi digget den. 1
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg skal tage et bilde til Dem av den morsomme gjenstand jeg har bestilt til min gamle bestemor til jul, når jeg har den i hende 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det gleder vi oss til.
Sviskepott Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden TheDarkSycamore - SCM skrev (På 7.12.2025 den 0.56): @Sviskepott har opprettet siden 999 i denne leken. 🙂🤗 Dette var en vakker opplysning og jeg setter veldig pris på den. Takk! N-4K0 skrev (På 7.12.2025 den 1.11): Frøken Pott har beviselig påtruffet en solid trippel innernier Nemlig og de blir lett gått forbi og jeg syns de er like mye verdt som tiere. 75192 skrev (4 timer siden): Jeg er lat nå gidder ikke skrive her nå Det holder jeg med deg i. Jeg er også lat og stopper HER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå