75192 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden N-4K0 skrev (37 minutter siden): Jeg har ikke noe imot snø, så lenge den holder seg unna veier og innkjørsler ønsker en meter med snø tenk da må du måke du blir sikkert helt pote drit sur da 1
N-4K0 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Neida, eller kanskje, men hovedsaklig skikkelig irritert hvis jeg måtte måke en pokkers meter med snø 1
75192 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden N-4K0 skrev (22 minutter siden): Neida, eller kanskje, men hovedsaklig skikkelig irritert hvis jeg måtte måke en pokkers meter med snø gjør meg som bor i blokk da, da har du noen som måker for deg da blir du lat sitter godt på rompa mi nå.. 1 1
N-4K0 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden De blokkene som er her har bare andelsleiligheter, er bare borettslag og det gidder jeg ikke, men sameiet jeg bodde i i ni år hadde brøyting fra en lokal entreprenør og det var fine greier, trengte bare å måke rundt bilen og foran fellesinngangene. 1
Sviskepott Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Snø er kjempefint på postkort på varmeste sommeren. Ikke ellers. 1
N-4K0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg vil ikke si jeg hater snø, men jeg er definitivt med i kunne-ikke-brydd-meg-mindre-om-snø-klubben. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Snø er kjempefint på postkort på varmeste sommeren. Ikke ellers. Vi er 100% enige. 1
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg hater kulden mer enn jeg hater snøen, <5cm snø er greit hvis temperaturen ikke kryper under -2 grader. 1
75192 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Husker for mange år siden,,,,, da var det nest 2 meter snø her i fredrikstad roper hurra da nå ser den stygge asfallten danei bedre med snø dere får snø av meg grattis da 😀 1 1
N-4K0 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden To meter snø er minst 1.95 meter for mye snø for min del 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi drikker te nå.🍵🍵😋😋 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har spist en klementin og tenkt mye på snødybdene dere snakker om. Hvis snø kunne være kram og bli liggende, så hadde det blitt noe annet enn noe som ligger bittelitt, smelter og blir kjempeglatt over alt, så kommer snø oppå der og det ser stødig ut, men er superglatt under og en lever livet meget farlig nær spagaten hele tiden når en er ute. Jeg liker det ikke! 1
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nå har jeg nettopp skrevet på julekort til nevøene mine i Tromsø som jeg skal levere til sending nå snart 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Vi har kost oss med hamburgere og pommes frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden 75192 skrev (16 minutter siden): Skal se videre på Blade 1 topp film Vi smugtittet på en tv-serie med han da vi var barn, er ikke han Blade halvt menneske og halvt vampyr??👨🦰👩🦰
75192 Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi smugtittet på en tv-serie med han da vi var barn, er ikke han Blade halvt menneske og halvt vampyr??👨🦰👩🦰 jo filmene er tv2 play 3 filmer men må kjøpe de er bedre en å leie de 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden 75192 skrev (1 minutt siden): jo filmene er tv2 play 3 filmer men må kjøpe de er bedre en å leie de Tusen Takk for tipset, det skal vi tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå