Sviskepott Skrevet i går, 02:23 Skrevet i går, 02:23 Wow...nå ser jeg for meg de litt ville tvillingene som spiser og slurper i friluft. Vakkert. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:25 Skrevet i går, 02:25 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Wow...nå ser jeg for meg de litt ville tvillingene som spiser og slurper i friluft. Vakkert. Vi pleier å spise smalahove på restaurant i Bergen en gang hver høst, og så spiser vi pinnekjøtt på samme restauranten en gang hvert år før jul. 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 02:49 Skrevet i går, 02:49 Så bra ting å ha i sine liv. Vi fortjener slikt, så hvorfor gjør ikke jeg også noe lignende? Det må jeg tenke litt på. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:51 Skrevet i går, 02:51 Vi har spist en godfrokost.😋😋 1
Sviskepott Skrevet i går, 06:14 Skrevet i går, 06:14 Jeg vet ikke helt hvorden den skal besvares, så jeg gjør det ikke. Frokost er godt det! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): CC har spist nattmat. 🥴🥴 Døgnrytmen vår er sånn at vi spiser frokost klokken 04.00. 1
Sviskepott Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg har så lyst på egg i alle varianter, men det er så lenge siden jeg har spist det at jeg ser asiatiske gatematlagere som velter seg i alle sorter god eggemat på videosnutter og jeg er i himmelen og kjenner et sug i magen; jeg MÅ ha egg snart! 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke helt hvorden den skal besvares, så jeg gjør det ikke. Frokost er godt det! Like så greit. Trenger ikke og vite alt. 😏🙃 Med de emojiene jeg brukte i min forrige post, så har det ingen ting meg mat og gjøre. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi har drukket vann nå.💧💧
MR SPEED Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Vi pleier å spise smalahove på restaurant i Bergen en gang hver høst, og så spiser vi pinnekjøtt på samme restauranten en gang hvert år før jul. er bra cc 😀😀😀😀 1
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Vi pleier å spise smalahove på restaurant i Bergen en gang hver høst, og så spiser vi pinnekjøtt på samme restauranten en gang hvert år før jul. yeah den likte jeg nooo jeg elsket den topp cc 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): er bra cc 😀😀😀😀 MR SPEED skrev (52 minutter siden): yeah den likte jeg nooo jeg elsket den topp cc Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Etter å ha blitt minnet på hva jeg skrev her inne sist, fikk jeg igjen lyst på pinnekjøtt 😋 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Etter å ha blitt minnet på hva jeg skrev her inne sist, fikk jeg igjen lyst på pinnekjøtt 😋 Vi skal spise pinnekjøtt på restaurant i Bergen en gang i desember i år.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden I går kveld så jeg for N`te gang en Jane Austen-film og får meg stadig litt overraskelser, for skuespillere er stadig med i hverandres filmer, de har flørtet, eller hatt forhold, eller vært fast følge lenge. Dessverre er en del døde etter hvert. Det er vel slik i mange land. Venners venner er med i hverandres filmer. Jeg kunne ikke ha vært skuespiller. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har hatt godt, kaldt, friskt vann fra springen min og innser at vi er heldige som har godt vann tilgjengelig i de fleste hus. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi skal også drikke vann nå litt senere.💧💧 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå