Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Vi har drukket vann nå.💧💧
Sviskepott Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Jeg undres meg på hvorfor jeg aldri kjøpte ferdige isbiter i sommer da det var så fryktelig varmt. Hilsen meg som koser seg med en halvliter vann med masse isbiter oppi. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Vi har spist lunsj nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Vi har kost oss med middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober (endret) Jeg skal bedrive med min hjemmelagde Magic The Gathering adventskalenderen min nå i natt. Skal lage 33 esker til sammen, altså 24 esker plus 9 bonus esker. Og det er skal være 3 buster pakke i hver eske, altså 99 buster pakker tilsammen. 😃☺️🎴🎴 Endret 13. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Jeg skal bedrive med min hjemmelagde Magic The Gathering adventskalenderen min nå i natt. Skal lage 33 esker til sammen, altså 24 esker plus 9 bonus esker. Og det er skal være 3 buster pakke i hver eske, altså 99 buster pakker tilsammen. 😃☺️🎴🎴 Vi synes at de ser skikkelig episk megakule ut.😎😎🎴🎴🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi synes at de ser skikkelig episk megakule ut.😎😎🎴🎴🥰🥰 Jeg er ikke ferdig enda. 🤔😌 Takk tror jeg. 😌😏 1
Sviskepott Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Det er vidunderlig å se på bilde av folk som har kreativ arbeidslyst. 🥰 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Jeg er ikke ferdig enda. 🤔😌 Takk tror jeg. 😌😏 Vi tenker at de blir veldig kule når du er ferdig med dem.🥰🥰 Sviskepott skrev (1 time siden): Det er vidunderlig å se på bilde av folk som har kreativ arbeidslyst. 🥰 Vi er helt enige.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober (endret) Sviskepott skrev (1 time siden): Det er vidunderlig å se på bilde av folk som har kreativ arbeidslyst. 🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi tenker at de blir veldig kule når du er ferdig med dem.🥰🥰 Vi er helt enige.🥰🥰 Jeg er ca halveis ferdig allerede. 🤗🤗☺️☺️ Endret 14. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg er ca halveis ferdig allerede. 🤗🤗☺️☺️ Vi gleder oss til å se resultatet når de er ferdige.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober MR SPEED skrev (56 minutter siden): Hører på TWISTER SISTER 👍👍👍👍 Næmmen! Der er jo gamle sure tante Augusta fra indre Toten jo! 😄
MR SPEED Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Sviskepott skrev (1 minutt siden): Næmmen! Der er jo gamle sure tante Augusta fra indre Toten jo! 😄 Du mener dee snider i twister sister 👍👍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): Hører på TWISTER SISTER 👍👍👍👍 Vi Digger Twisted Sister & Dee Snider.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Father of rock n roll chuck berry spiller veldig bra han er han spilte bare for hvite ikke svarte for en gitar spiller yeah 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Vi Digger Chuck Berry.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå