Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Skrevet 16. august Vi har spist middag nå.😋😋 1
Maskinfører Skrevet 16. august Skrevet 16. august MR SPEED skrev (20 minutter siden): @Maskinfører hva driver du med nå Ikke noe spesielt 😀 enn der ? 1
MR SPEED Skrevet 16. august Skrevet 16. august Maskinfører skrev (3 timer siden): Ikke noe spesielt 😀 enn der ? Sitter her lå prøvde å sove null søvn da👎👎 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Skrevet 17. august Vi synes at potetgull er den beste snacksen.🟡🟡😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Skrevet 17. august Vi mener at det ikke går an å bli lei av potetchips.🟡🟡😋😋
Maskinfører Skrevet 17. august Skrevet 17. august MR SPEED skrev (5 timer siden): Sitter her lå prøvde å sove null søvn da👎👎 Samma her 👎👎 1
MR SPEED Skrevet 17. august Skrevet 17. august (endret) Curvies original glutenfri… fått dilla på det… har ikke cølaki da 😊 Endret 17. august av MR SPEED 1
Shoxx Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ingenting slår en god gåtur i finværet med en fin pod i øret. Renser tankene. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Skrevet 17. august Vi har kost oss med lunsj nå i sted.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august Skrevet 18. august (endret) Der var den 5 timer og 40 minutters streamen min unnagjort. 🎮🎮🙃😃 Endret 18. august av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Skrevet 18. august Vi sier potetgull er best, ingen protest.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august Skrevet 18. august Jeg er ikke kresen på chips, jeg spise dem alle. 😋🥰🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Skrevet 18. august Vi har bare funnet noen par chipssorter som vi ikke liker.
November79 Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg har vært hos tannpleier og sjekket tennene, null hull 🦷 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august Vi var ikke like heldige hos tannlege/tannpleierbesøket vårt, vi hadde både hull og tannstein.
MR SPEED Skrevet 20. august Skrevet 20. august Brukte batterier kan ta fyr ta teip på pluss å minus poll hører du dere kast de et sytetøy glass 👍👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå