Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Hva syns dere om flavor teksten (setningen helt nederst i kursiv skrift) på Miróxa og begge Lich Army kortene? 😃🤔 Vi synes at den teksten er kul, vi tenkte ikke over teksten før du nevnte den nå.😎😎🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (47 minutter siden): @SprengeMobil, @N-4K0, @Maskinfører, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Hva syns dere om mine nye hjemmelagde Magic The Gathering kort? Super kule kort 🥰🥰 1 1
Maskinfører Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): @SprengeMobil, @N-4K0, @Maskinfører, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Hva syns dere om mine nye hjemmelagde Magic The Gathering kort? Fine dem 🥰😀 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) Maskinfører skrev (20 minutter siden): Fine dem 🥰😀 Fine!! Dem er ikke fine. 😶 Dem er døds kule. 😎 Endret 26. mai av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Vi ønsker alle sammen en fin og god mainatt.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (14 timer siden): Fine!! Dem er ikke fine. 😶 Dem er døds kule. 😎 Hør på den skrytete paven as da 1 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Hør på den skrytete paven as da Jah, jeg vet at jeg er en skrytepave, kjære. 😙😘🥴🥴 1 1
Ryuuou Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai 2 minutes ago, TheDarkSycamore - SCM said: Jah, jeg vet at jeg er en skrytepave, kjære. 😙😘🥴🥴 Ikke noe problem. 1 1
SprengeMobil Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Hørte på nydelige BIRDS OF A FEATHER av Billie Eilish istad. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Vi synes også at det er en nydelig sang.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Og vi ser at nå har klokken blitt 20.56. 1
Delvis Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Er glad for at jeg bor på et veldig stilt sted. Er veldig glad i stillhet jeg ☺️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Vi ønsker alle sammen en fin og god natt.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå