Gå til innhold

Den store tråden om bordtennis.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg spilte også mye bordtennis før, spilte hvert friminutt gjennom hele ungdomskolen. lærte mye da vi hadde mange flinke juniorspillere på skolen.lærte også av faren min som konkurerte i bedriftsbordtennis på sine yngre dager. han fikk lov til å delta på laget til hydro gjennom en pasient,siden faren min er tannlege og ikke arbeider på hydro.dette var selvsagt for å kunne delta på turneringene som ble arrangert. jeg spilte noen konkuranser også, bare noen lokale klubbarrangerte turneringer. spilte engang en artig turnering i utlandet i miami.hvor jeg møtte en tidligere proffspiller i finalen. jeg tapte selvsagt,men han var kraftig imponert over min spillestyrke og lot meg få beholde vinnermedaljen etter turneringen. dette var veldig gøy, fikk bare vite at hans fornavn var Carl (amerikansk mann) og var tidligere proff bordtennisspiller.

 

på vgs spilte jeg også bordtennis,men ikke like mye dessverre siden golf hadde tatt mitt hovefokus. det hender jeg enkelte ganger finner frem bordet og rackertene igjen for å se hvordan formen sitter. det er som å lære seg å sykle. har man først lært det så vil du alltid huske og kunne det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...