Armakuni Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har IE 7 på min XP-PC, og det krasjer flere ganger om dagen. Det skjer særlig når jeg lukker en tab, men også helt spontant. Det skjer på tre ulike måter: 1. Jeg får boksen med "Det har oppstått et problem" osv., altså et noenlunde kontrollert krasj. 2. IE bare forsvinner helt plutselig, og dumper meg tilbake på skrivebordet. 3. Jeg får to bokser, én er den samme som i 1., pluss en tilsvarende, men med drwtsn.exe i stedet for IE. Dette låser maskinen, og jeg må reboote. Hva er galt? Kan problemet løses med mer RAM (har 2 Gb)? Jeg har liten lyst til å installere imaget igjen, slik DinSide.no anbefaler. Jeg bruker Firefox og Opera ved siden av IE, men jeg jobber mye på nett og trenger IE til enkelte tjenester. Finnes det noen enkel løsning? Hvordan kan jeg identifisere hva som går galt? Mange spørsmål, der altså. Takknemlig for svar. Armakuni
norbat Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 I IE: Verktøy->Alternativer for Internett->Avansert->Tilbakestill...
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Det er oftest Adobes ActiveX flashplayer flashxx.ocx som står for disse IE krasjene. Ordentlig møkkaprogram - hadde det stadig selv på flere PCer med versjoner fra flash9b.ocx - flash9d.ocx. Vet ikke om flash10 er blitt noe bedre.
Armakuni Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Det er oftest Adobes ActiveX flashplayer flashxx.ocx som står for disse IE krasjene. Ordentlig møkkaprogram - hadde det stadig selv på flere PCer med versjoner fra flash9b.ocx - flash9d.ocx. Vet ikke om flash10 er blitt noe bedre. Kan tenke meg at det er noe slikt, ja. Kanskje best å fjerne det som en av de siste utveiene. > I IE: Verktøy->Alternativer for Internett->Avansert->Tilbakestill... Godt tips. Prøver det nå, så blir det spennende om det funker. Takk for begge svar. A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå