Gå til innhold

Wipeout HD spørsmål


glosi

Anbefalte innlegg

Hei,

 

lastet ned Wipeout HD i forrige uke og er mektig imponert foreløpig, men lurte på et par ting. Er det noen som vet hvor mange "Lojalitetspoeng" man må få på et skip før man kan få oppgraderinger?

 

Leste også et sted at versjonen som nå ligger på PSN kun er en forsmak på hele spillet, er det sant? Spillet virker jo ganske fullverdig i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ca 4000 loyalty points for å få første nye skinnet på skipet. Den andre har jeg ikke fått så det vet jeg ikke noe om.

 

Såvidt jeg vet er det bare snakk om nye farger, ikke noe oppgraderinger av stats.

 

 

Det er ikke noe forsmak nei, det er et fullverdig produkt. :)

Lenke til kommentar
Det er vel ca 4000 loyalty points for å få første nye skinnet på skipet. Den andre har jeg ikke fått så det vet jeg ikke noe om.

 

Såvidt jeg vet er det bare snakk om nye farger, ikke noe oppgraderinger av stats.

 

 

Det er ikke noe forsmak nei, det er et fullverdig produkt. :)

 

Fikk akkurat 4000 poeng selv, så da fikk jeg nytt skin. Det er altså ikke meningen at man får oppgradert f.eks toppfart om man får høyere lojalitetsbonus?

Lenke til kommentar
Leste også et sted at versjonen som nå ligger på PSN kun er en forsmak på hele spillet, er det sant? Spillet virker jo ganske fullverdig i mine øyne.

 

Det har vært rykter om at det skal lages ett Bluray-release i tillegg til Wieout HD, men tipper at det er isåfall langt frem i tid. :-/

Og selv om det kommer en ny Wipeout tittel, så er dette ett fullverdig release.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...