Gå til innhold

ser etter et bra strategi spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiller dum?

Crysis sin grafikk er den mest foto-realistiske ute nå, så det blir feil å si....

Du kan si at du synes at grafikken til aoe2 ser mye bedre ut, men folk er ikke dumme bare fordi de mener noe annet....

Og bra grafikk betyr på sett og vis at det ser bra og ekte ut, ikke vel?

EDIT: beklager til -Evolution-, misforsto hva han mente.... Det var ikke snakk om grafikk, men historie, noe som gjør alt annerledes...

Endret av Lolli
Skrevet (endret)
Var ikke grafikken det var snakk om nå:

lolli: det har den beste historien jeg har sett

Oops, beklager :blush:

Var litt flau den xD

liten edit: les EDITen i forrige posten min...

Endret av Lolli
Skrevet

Total War serien!

En ekte strategi fan kan ikke kalle seg fan hvis han/hun ikke har prøvd en av total war serien (har shogun+exp, rome, medieval 1+viking exp og 2+exp ;))!

Total War:Medieval 2 er et spill jeg vil anbefale på det sterkeste! Ingen over og ingen ved siden av.

Grafikken er bra den. Men det å se 2000++ hva dine soldater mot en styrke på like mange er et vakkert syn. Spesielt når du vinner ;)

Nå kommer jo TW:Empire ut. Men du likte mest middeladeren, ville jeg ha gått for TW: Medieval 2

Anyway

Red Alert 3 kommer (gleder meg)

Starcraft 2 kommer

World of conflict (var et middels ok spill)

Skrevet

jada ok så synes DERE ikke at historien i crysis er bra men det synes jeg. (har ikke så mange spill) men tilbake til on-t:

toy_man: totalwar serien hørtes fristende ut :p men jeg har hørt rykter om at ra3 er veldig dårlig :/ men skal kjøpe allikevell :D og starcraft 2 kjøper jeg ikke fordi jeg ikke liker fremtids spill så bra :) og er det sant at man kan ha 2000+ i tw :O

Skrevet

Tja, syns Total War spillene er ganske gode, men de har også hatt alvorlige feil til tider syns jeg. Ai har ofte vært horribel, har blitt tvunget til å ta time limit på medieval 2 siden fienden ofte nekter å angripe meg når den sieger meg, står bare utenfor murene og venter...

I shogun var archers noe av de beste unitsene i starten og slo lett spydmenn i nærkamp.

Gode spill er de dog, så jeg vil anbefale deg å prøve. Star wars: empire at war er lignende, bare satt i star wars universet. Krigingen er oppe i verdens rommet og på bakken.

Men hmm, alle tre altså...hmmz, vel, world in conflict er anbefalt og de har både bakke og luft, dog ingen marine.

Skrevet

Hijacker denne tråden jeg.

Noen gode RTS spill der du må fokusere på å få til ett sammfunn, samtidig som kriging er viktig? Brukte ofte å spille mot uberlette botter på Aoe2 bare for å bygge meg ett imperium før jeg angrep.

Skrevet

Gaarulf: settlers, settlers 2 10 year anniversary er å anbefale. Det finnes også noen spill som cæsar hvor man skal bygge en romersk by samtidig som man kan anskaffe en hær, men her settes kriging mest mulig til sides.

Skrevet
Hijacker denne tråden jeg.

Noen gode RTS spill der du må fokusere på å få til ett sammfunn, samtidig som kriging er viktig? Brukte ofte å spille mot uberlette botter på Aoe2 bare for å bygge meg ett imperium før jeg angrep.

I stronghold 2 må du passe på å holde folk fornøyde ol ;)

Samme med Anno 1701

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...