Gå til innhold

ser etter et bra strategi spill


Anbefalte innlegg

hei, jeg har gått lei av mine strategi spill og vil ha et nytt et :) jeg leter etter et strategi spill med både navy, air og ground force og ikke sånn som i de nye c&c seriene at det bare er air og ground force. helst i nåtiden eller i middeladeren og vil helst ha det sånn at man kan bygge mange uniter og ikke bare 3 forskellige infantry og 2 aircraft osv. campain bryr jeg meg ikke så veldig mye om men vil ha helst en bra historie :) og helst god grafikk ;)

 

spill jeg har:

CoH

DoW

Supreme commander

EE1 og EE2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du klarer få tak på det, så hadde westwood (de bak de førtste c&c) emperor-battle for dune.Er litt som de spillene i earth serien, et aber med earth 2150 er at den funker nok best på w98se(kompabilitets modus virket ikke noe særli).

Bra gameplay,kurant grafikk.noe gammelt muligens ? ;)

 

Litt morsom detalj er for oblivion-fansen at en svær mod lagdes nettopp-dune,og den har ikke noe å gjøre med hverken bøkene eller de første dune-spillene, neida :whistle:

Lenke til kommentar
-Evolution-: altfor dårlig grafikk for meg :p

Kan nevne at det har bedre grafikk en Crysis. Grafikken er tidløs, og vil aldri bli utdatert, noe som crysis sin grafikk vil bli hvert øyeblikk. ;)

wtf? nei crysis har klart bedre grafikk enn aoe2 lol

Feil. Hvis du tror "bra grafikk" betyr å se mest ekte ut, er du en tilbakestående ignorant.

 

Om kanskje et år eller to, vil Crysis-grafikken være utdatert, steinalder, null og niks. Det vil ikke AoE2-grafikken, for den er tidløs.

 

Ullsokk: Støtter deg delvis der.

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar
-Evolution-: altfor dårlig grafikk for meg :p

Kan nevne at det har bedre grafikk en Crysis. Grafikken er tidløs, og vil aldri bli utdatert, noe som crysis sin grafikk vil bli hvert øyeblikk. ;)

wtf? nei crysis har klart bedre grafikk enn aoe2 lol

Feil. Hvis du tror "bra grafikk" betyr å se mest ekte ut, er du en tilbakestående ignorant.

 

Om kanskje et år eller to, vil Crysis-grafikken være utdatert, steinalder, null og niks. Det vil ikke AoE2-grafikken, for den er tidløs.

 

Ullsokk: Støtter deg delvis der.

 

Nå tilhører du vel og de som spilte aoe2 når det var "nytt". Men ja, AoE-grafikken er tidløs, og den eneste forbedringen jeg kan tenke meg er bedre kamerafunksjon.

Crysis-grafikken er opphypet (etter min mening, selvfølgelig) til de grader. Og den vil gå i glemmeboken når neste opp-hypede skytespill som har mulighet for høyere innstillinger kommer på markedet.

Lenke til kommentar

du har jo earth 2160 og da

 

er act of war High Treason? mye navy warfare

 

Hvis du klarer få tak på det, så hadde westwood (de bak de førtste c&c) emperor-battle for dune.Er litt som de spillene i earth serien, et aber med earth 2150 er at den funker nok best på w98se(kompabilitets modus virket ikke noe særli).

Bra gameplay,kurant grafikk.noe gammelt muligens ? ;)

 

Litt morsom detalj er for oblivion-fansen at en svær mod lagdes nettopp-dune,og den har ikke noe å gjøre med hverken bøkene eller de første dune-spillene, neida :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...