Gå til innhold

Lyd mangler i 3 av 5 høgtalerer i Z-5500


Anbefalte innlegg

kan hende det står noko om dette ein plass, men eg klarte ikkje å finna noko som hjalp meg, så eg prøver dette.

 

Problemet: Med mitt Z-5500 kjem det ikkje lyd av center høgtalaren og ofte forsvinn den frå begge dei bakre høgtalarane.

 

Med musikk er det heilt greitt. Forandring av nokre innstillingar og det er lyd overalt. Men i spel/film høyrer eg ikkje lydar som er direkte framfor eller bak meg. Dette er utrulig irriterande :p

 

Når det kjem til lydkortet er det eit integrert lydkort, på hovudkortet. 5.1 utgang. og optisk. har prøvd både optisk og minijack. Problemet er det samme.

 

Litt usikker på kva lydkort det er men det er noko Realtek greier.

 

Har hatt z-5500 i nokre år no. Og det har aldri svikta meg før.

 

har prøvd alt mellom himmel og jord som eg kan kome på, men problemet er der framleis.

Nokre andre som har opplevd noko liknande?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller må støtte 5.1 for at det skal komme 5.1 ut av det. Du får ikke 5.1 med coax/fiber kabel med mindre det er Dolby Digital eller DTS format som du finner i filmer vanligvis. Husk å sette pc instillingene på 5.1 for å få 5.1 ut av høyttalerene i spill som støtter 5.1 og husk å sette høyttalere instillingene til 6ch direct og ikke Pro Logic Music eller noe.

Lenke til kommentar

Takker for svar (Gjekk litt i gløyme boke denna posten :s)

 

Pc instillingane er sett til 5.1. Men i feks Crysis eller warhead eksistere ikkje lyder som er framfor eller direkte bak meg. Surt :p Høyrer kun lydene når eg snur meg.

 

Og når det står på 6ch Direct er det enkelte lyder som kjem ut av Center, men det er lyder som er direkte "oppå" meg. Som feks vist eg står på ei granat.

 

Eg får berre fortsetta å prøva, vri å vende på kvar ein stein. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...