Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til maks 70k, minst mulig mekking.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes egentlig det er litt for kjip motor i corollaene. Fikk kjøre en kompis sin corolla, gikk jo søren ikke framover og var ikke den beste bilen å kjøre heller:P

 

323 virker som en litt greiere bil, har ikke fått kjørt en sånn, men er en bedre motor i de fleste der. For meg et bedre alternativ.

 

Har også sett på en golf 1.6l, noen formeninger om den? Har sett på denne Golfen. Byttet endel slitedeler som regreim, litt greit å slippe det. I tillegg har den ikke kjørt så langt...

Lenke til kommentar
Syntes egentlig det er litt for kjip motor i corollaene. Fikk kjøre en kompis sin corolla, gikk jo søren ikke framover og var ikke den beste bilen å kjøre heller:P

 

323 virker som en litt greiere bil, har ikke fått kjørt en sånn, men er en bedre motor i de fleste der. For meg et bedre alternativ.

 

Har også sett på en golf 1.6l, noen formeninger om den? Har sett på denne Golfen. Byttet endel slitedeler som regreim, litt greit å slippe det. I tillegg har den ikke kjørt så langt...

De er nå ikke dauere enn andre biler med tilsvarende motorstørrelse.

Lenke til kommentar

Sier bare toyota jeg.. Toyota er lik kvalitet.. Derfor jeg kjøpte meg en celica så slepper jeg å bruke masse penger så rep.

Og vis jeg det blir noe feil så koster ikke deler så mye heller.. Du kan jo også se på volvo men de drekker jo bensin i forhold men går jo helt greit de fleste.. Hvertfall 740 og 940 med turbo.. Og 850 med motor større en 2 liter..

Du får hvertfall stor bagasje plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...