Lunden90 Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Som sagt, noen som vet om et program det går an å lage noe lignende med? Har en nettradio vi gjerne skulle hatt dette på. På forhånd takk! - Erik
Hrodebert Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Har du mye penger anbefaler jeg deg Sound Forge, har du mindre penger finnes det en rekke bra gratis programmer som feks. Audacity. Men husk skal du lage bra jingler trenger du en stor lyd-database for og få det hele til og høres bra ut... E: Dette er forresten også utrolig vanskelig, men prøv deg fram. Det er veldig moro, jobbet en del med dette selv! Lykke til! Endret 2. oktober 2008 av roberteh™
Lunden90 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Okai, takk for info. Har du laget noe som er bra som jeg kanskje kunne hørt?
Hrodebert Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, men ikke tilgjengelig nå. Skal se hva jeg kan få til Glemte og si at MAGIX også har noen ok, produkter til dette som ikke koster sjorta og som er enkle og bruke hvis man har liten erfaring. Kan lese mer på deres hjemmesider.
Lunden90 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Okai. Send meg en PM når du får fikset noe da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå