Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbannelsen er enda hos Mr.SS. Latterlig ja.

 

1. Kampen. Syk kamp, skulle fått Oscar for den. Ledet 3-0 til det sto 70 min. Etter to grusomme forsvarsfeil fra Rafael så står det plutselig 3-2. Først så prøver Rafael et tilbakespill som utrolig nok stopper på vei tilbake til Keeperen. Der snapper motspilleren den opp å skyter.

Andre, så sentrer Rafael ballen i gruppen som står ved 5-meteren. Så står det plutselig 3-2.

Det tredje målet husker jeg ikke var, men skulle ikke forundre meg om at det var tabbe fra meg igjen.

Ikke minst så hadde jeg Berbatov på åpent må (86min)l, så greier jeg å skyte utenfor rett til Red Army. De var nok ikke glade for hans elendige skudd som lignet litt på Flo sin sjanse for endel år tilbake.

 

Til slutt ble det straffespark, syk straffespark runde. Kampen endte 12-11 i hans favør.

Reddet 3 straffer på rad, og utrolig nok greide jeg å bomme på de da jeg hadde sjansen til å avgjøre. Var faktisk Rafael igjen som skjøt i tverliggeren.

 

2.Kampen.

Den eide Mr.SS. Er ikke noe å si på, han vant 5-1 tror jeg. Det som er litt artig er at 4 av målene hans kom også etter forsvarsfeil.

Så jeg kan si at jeg suger i forsvar, ellers ville resultatet vært helt annerledes.

 

3. Husker ikke så mye av den, tror den var veldig jevn. Ihvertfall i 1.

2.omg tror jeg det var Mr.SS som briljerte.

 

4.kampen.

 

Merkelig kamp.

Leder 3-1. Plutselig så får han to scoringer i det 80(?) minutt som gjør at det går til ekstra omganger. Der får han plutselig (!) magiske krefter og scorer 2 mål som avgjør dritten. Dermed slo jeg i PS3 og utrolig nok greide den å skru seg av(!). Den lever enda da.

 

Mr.SS scorer derimot etter forsvarsfeil fra meg, kan vel si 80% siden det er så ille ja.

Han er grei i Fifa, men jeg kan nok slå han om jeg blir flinkere til å greie meg i forsvar. Da ville resultat sett helt annerledes ut.

 

:)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg har bevist min genialitet. Skal ordne ny livekonto, når jeg klarer å mekke internett innstillingene på den nye pcen. Ttt når man ikke er datakynig.

Ta å fiks Live da, så kan vi fortsette der vi slapp: nemlig med at jeg vinner og du taper. Og før du kommer med at det er piss osv. så er det feil. Mot slutten av perioden hvor vi spilte mye slo jeg deg nesten hver gang.

 

(Ikke ta dette så tungt, bare prøver å pirre deg til å få fiksa internetten.)

 

Keen på å spille TomHel?

 

Elsker å spille mot TomHel, kan bare lene seg tilbake å slappe av mens jeg ser på How I Met Your Mother og allikevel vinne kampen greit.

 

:)

Haha, kan selv innrømme at jeg sitter like mye på msn, som på xboxen, men er det ikke viktigere å ha det gøy, enn å vinne?

 

Mr. SS sin versjon kan bli spennende ja :)

Lenke til kommentar
Jeg har bevist min genialitet. Skal ordne ny livekonto, når jeg klarer å mekke internett innstillingene på den nye pcen. Ttt når man ikke er datakynig.

Ta å fiks Live da, så kan vi fortsette der vi slapp: nemlig med at jeg vinner og du taper. Og før du kommer med at det er piss osv. så er det feil. Mot slutten av perioden hvor vi spilte mye slo jeg deg nesten hver gang.

 

(Ikke ta dette så tungt, bare prøver å pirre deg til å få fiksa internetten.)

 

Keen på å spille TomHel?

 

Elsker å spille mot TomHel, kan bare lene seg tilbake å slappe av mens jeg ser på How I Met Your Mother og allikevel vinne kampen greit.

 

:)

Haha, kan selv innrømme at jeg sitter like mye på msn, som på xboxen, men er det ikke viktigere å ha det gøy, enn å vinne?

Har det jo gøy som faen jeg, mens jeg vinner.

Lenke til kommentar
Forbannelsen er enda hos Mr.SS. Latterlig ja.

 

1. Kampen. Syk kamp, skulle fått Oscar for den. Ledet 3-0 til det sto 70 min. Etter to grusomme forsvarsfeil fra Rafael så står det plutselig 3-2. Først så prøver Rafael et tilbakespill som utrolig nok stopper på vei tilbake til Keeperen. Der snapper motspilleren den opp å skyter.

Andre, så sentrer Rafael ballen i gruppen som står ved 5-meteren. Så står det plutselig 3-2.

Det tredje målet husker jeg ikke var, men skulle ikke forundre meg om at det var tabbe fra meg igjen.

Ikke minst så hadde jeg Berbatov på åpent må (86min)l, så greier jeg å skyte utenfor rett til Red Army. De var nok ikke glade for hans elendige skudd som lignet litt på Flo sin sjanse for endel år tilbake.

 

Til slutt ble det straffespark, syk straffespark runde. Kampen endte 12-11 i hans favør.

Reddet 3 straffer på rad, og utrolig nok greide jeg å bomme på de da jeg hadde sjansen til å avgjøre. Var faktisk Rafael igjen som skjøt i tverliggeren.

 

Kommentar: Skal innrømme at her overrasket du meg. Jeg gikk inn i kampen med å lage meg 4 brødskiver med leverpostei siden jeg tenkte det ville gå greit å spise noen blingser samtidig som jeg lekte litt på løkka med small fish som deg Raste. Mens jeg spiste den herlige maten måtte jeg se to ganger på resultatindikatoren for å tro hva som skjedde. Heldigvis tok jeg tak i kontrolleren å fikset på resultatet. Ekstraomgangene skulle jeg vunnet. De hadde jeg helt i min hule hånd. Var barre en kontring med Wayne Rooney som bulldozer som gjorde at kampen gikk til straffespark. Hadde vel 1 eller 2 skudd i stolpen i løpet av ekstraomgangene i tillegg til det ene målet. 4-4 før straffekonken altså.

Sistnevnte skytekonkurranse skulle bli en thriller ikke en gang John Woo kunne regissert bedre. Etter jeg skjøt midt i målet en gang gikk det plutselig opp for Raste at det kunne han greie å gjøre også. Han scorte vel nesten 3-4 sånne straffer på rappen helt til jeg fant det for godt å ikke slenge meg med keeperen. Begge reddet straffer, men Raste som selv sa på MSN at han var redd fant seg fort i trøbbel og tapte straffekonken da nervene fikk det beste av ham. En veldig deilig seier. Første gang Raste har fått meg til å konse skikkelig og koble inn et høyere gir.

 

Bra jobba der Joachim :)

 

2.Kampen.

Den eide Mr.SS. Er ikke noe å si på, han vant 5-1 tror jeg. Det som er litt artig er at 4 av målene hans kom også etter forsvarsfeil.

Så jeg kan si at jeg suger i forsvar, ellers ville resultatet vært helt annerledes.

 

Kommentar: At målene kommer etter forsvarsfeil er en gjenganger da du prøver helskinnet å redde "ryktet" ditt i dette jævla spillet. Sannheten her er ikke noe annet enn at du ble så rundspilt at du måtte gå på dass å spy pga. kvalmheten du ble påført etter uttaliige dragninger av Nani og CR7.

 

3. Husker ikke så mye av den, tror den var veldig jevn. Ihvertfall i 1.

2.omg tror jeg det var Mr.SS som briljerte.

 

Kommentar: Stemmer at jeg briljerte her også. Kanskje litt frem og tilbake i 1. før jeg koblet om grepet også begynte du å grine:).

 

4.kampen.

 

Merkelig kamp.

Leder 3-1. Plutselig så får han to scoringer i det 80(?) minutt som gjør at det går til ekstra omganger. Der får han plutselig (!) magiske krefter og scorer 2 mål som avgjør dritten. Dermed slo jeg i PS3 og utrolig nok greide den å skru seg av(!). Den lever enda da.

 

Mr.SS scorer derimot etter forsvarsfeil fra meg, kan vel si 80% siden det er så ille ja.

Han er grei i Fifa, men jeg kan nok slå han om jeg blir flinkere til å greie meg i forsvar. Da ville resultat sett helt annerledes ut.

 

:)

 

Kommentar: Skal være den første til å innrømme at jeg hadde deg i min hule hånd etter ditt psykiske sammenbrudd, men så feil kan man ta. Heldigvis rettet jeg opp fort og kontrollerte matchen enkelt inn i ekstraomgangene da det bare var et lag på banen. Det var det også forsåvidt i 2.omgang.

 

 

Jeg gleder meg til å høre den egentlige versjonen fra SS. :D

Er ikke noe å skrive for han, er bare bekrefte det :)

Der var alt bekreftet, du hadde nok vært enda mer skadeskutt hvis jeg hadde skrevet dette rett etter kampen. Siden jeg da hadde hatt mesteparten friskt i minnet.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Hahaha. Anbefaler å sparre litt med han i ringen selv, er helt utrolig festlig når han får disse berømte anfallene sine på MSN. Er ofte slik jo mer motstanderen hans har hatt matchen, ja desto mye mer har Joachim eid hele matchen, rundspilt, 1ons1, lekt, eid - OSV! Har ledd skikkelig godt et par ganger.

Det kulminerte der jeg spurte om han hadde en sykdom. Begynte å lure på om han var blind for å se hva som faktisk skjedde, en sosial eller realitets-plage i hjernen.

 

:wee:

Lenke til kommentar

Seriøst, nå ble jeg oppriktig satt ut her. Da jeg så at Points hadde skrevet et nytt innlegg tenkte jeg "når han kommentert at jeg har "skrevet" innlegg uten å trykke send et par ganger." Freaky...

 

Tenkte jeg skulle hovere litt, men har ikke kommet på noe som svir enda, så jeg sparer meg til anledningen byr seg.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Høres ut som Raste er så forbanna ræva i FIFA. :D

 

Men nå skal jeg leke litt med tomhel.

Og hvordan endte leken din? 3-2, og jeg vil ikke høre noen unnskyldninger!

 

Er Gamey snart klar for Fifa igjen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg og The Game kan skrive under på at det virker, kan dog være noen småproblemer når du kobler opp. Men har du litt over gjennomsnittlig datakunnskaper, så fungerer det fint, jeg gidder ikke sitte å hjelpe Arsenalsupportere :)

Lenke til kommentar

Haha, kaldt TomHel. ;) Funker fint her også, men må nok mekke litt. Sjekk youtube, ligger mye greie guider der.

 

Edit: Jeg får til noen matcher i kveld/natt om noen er med. Kommer til å bli eid, stort sett bare spilt be a pro i det siste, men satser på å få trent meg litt opp på live etterhvert nå.. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Høres ut som Raste er så forbanna ræva i FIFA. :D

 

Men nå skal jeg leke litt med tomhel.

Og hvordan endte leken din? 3-2, og jeg vil ikke høre noen unnskyldninger!

 

Er Gamey snart klar for Fifa igjen?

Nå skal jeg komme med unnskyldning jo, ikke prøv deg engang. Du vet at jeg leker med deg.

 

Mål nr 1: Jeg løper ut med keeper

Mål nr 2: Jeg går og sier goodbye til søstra mi som skulle dra, og jeg kommer tilbake etter 5 minutter og du har imponert med å score et mål.

Mål nr 3: Jeg løper rundt i egen 16 og kødder med Rio Ferdinand

 

Men gratulerer, du vant. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Poenget var at jeg ikke prøvde å score på den andre.

 

Dine mål var minst like mye kødd fra min side. Noen ganger lurer jeg på om du utfordrer meg bare for å skryte her etterpå.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Dummeste jeg noen gang har hørt. Ja, jeg prøver å score mer enn deg, men som du sikkert ikke har fått med deg, så gjør eg ikke annet enn å chippe, løpe ballen imål osv. Ballen er 90% på din halvdel. Du leker deg ikke med meg, du bare leker deg. Ikke gi folk inntrykk av at du dribler alle med keeperen og scorer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...