Gå til innhold

Hvor er det blitt av G4ti4400?


trulsta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg visste ikke at det fantes personer dumme nok til å faktisk eie et Nvidia kort. :lol:  

Ekte gamerentusiaster vet å holde seg langt unna Nvidia skjermkort fordi det følger noe så uventet som driver- og supportprobemer gratis med på kjøpet. Lykke til med videre med noe som aldri kan ansees å være et bra produkt!

 

unnskyld,men etter flere ganger å ha lest gjennom posten din så fatter jeg enda ikke mening...

ekte gamer entusiaster vet å holde seg langt unna nvidia skjermkort pga det følger med driver og supportproblemer gratis ?

dette er jo stikk motsatt, du kan ikke akkurat prøve å sope det under teppet at det er ati som er kjent for å ha hatt driverproblemer, noe som noen mener de fortsatt har mens andre står på at de er over den perioden.

vær så snill, hold deg pittelitt seriøs, begynner å bli småbekymret for at det finnes 466 slike useriøse poster fra deg.

 

 

Jeg må nå innrømme at jeg jevnt over har hatt mye mer problem med drivere til nvidia enn ati!

 

Men det varierer vel veldig fra kort til kort, og maskin til maskin kanskje??

 

 

Forresten ThomasM: Signaturen din stinker

Lenke til kommentar

Jeg for min del må si at jeg hverken har hatt noe særlig problemer med ATI eller Nvidia sine drivere. Eneste problemet jeg har med ATI, er å finne riktig driver til tider. Synes de har en rotete oversikt :lol:

 

Ellers er det vel ikke noe å gjemme under teppe av ATI har ett lite forsprang på ytelse om dagen, men slik er det, ting går opp og ned..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...