BorgeF Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Kan ikke si at alt er like vellykket Enige i rangeringen?
Vrengtpolvott Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke enig i Street Fighter! Den var jo så sinsykt konge da den kom ut når jeg var liten gutt
vargaz Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Er enig i at det er laget en del møkka filmer av spill oppigjennom iallefall.. Litt underholdene er noen av dem, men de har for lite å bygge en film på folk ser på spillene på forskjellig måte. Hva med Tomb Raider? hva kom først, spillet eller film ? kanskje bok? Ellers er det jo drøssvis med bommerter den andre veien også.. nevner bare 24 og lost. Er TV serier, men er jo det samme opplegget. Når kommer det en film som er basert på Monkey Island spillene da? haha
BorgeF Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Hvor er Doom? Helt sikkert på plass nummer 6
iSimen Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Syns doom var litt bra jeg da... "Wow! Det finnes folk som har egne meninger!" I forhold til alle andre spill-til-film filmer der ute mener jeg.
Jimmarn Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Uwe boll er bare tragisk da Jeg synes Doom var drit dårlig men en jeg kjenner synes den var drit bra. Resident Evil er ikke så verst synes også Hitman var bra. Gleder meg syyykt til Warcraft filmen. Endret 2. oktober 2008 av Jimmarn
head_hunter Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Gleder meg syyykt til Warcraft filmen.HAHAHA! War craft film wtf? gledet meg veldig til halo filmen men ser ut som den er canselert.
head_hunter Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hitman var knallbra.. synes jeg iallefall Enig i den.
Jimmarn Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Gleder meg syyykt til Warcraft filmen.HAHAHA! War craft film wtf? gledet meg veldig til halo filmen men ser ut som den er canselert. Har du ikke hørt om den? Og Uwe boll har ingenting med den og gjøre... Sjekk disse linkene: Warcraft Movie Se intervjuet på bunnen. Jeg er ikke noe WoW fan, men RTS serien derimot, elsker historien dems. Og Lakus hva er det du hinter til? Endret 2. oktober 2008 av Jimmarn
iSimen Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Gleder meg syyykt til Warcraft filmen.HAHAHA! War craft film wtf? gledet meg veldig til halo filmen men ser ut som den er canselert. Ikke kansellert men på vent.
Jimmarn Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Max Payne ser ut til å bli bra også... Endret 7. oktober 2008 av Jimmarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå