Gå til innhold

Raskeste vei til lvl 80

Anbefalte innlegg

Skrevet
"raskest til lvl 80 ", stakkars folk - må si dere nyter spillet :p

Alle nyter jo ting på hver sin måte. Det å si at folk ikke nyter spillet fordi de prøver å først bli level 80, er jo tull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo delvis sant fordet, alt dem bryr seg om er jo å bli best, veien til å bli best trenger alikevel ikke være spessielt morsomt...

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Raide fler ganger, komme med på mer pga man har bedre gear enn mange andre kan være mye morsomere enn å sitte å queste.

Skrevet
"raskest til lvl 80 ", stakkars folk - må si dere nyter spillet :p

Alle nyter jo ting på hver sin måte. Det å si at folk ikke nyter spillet fordi de prøver å først bli level 80, er jo tull.

True dat! Smaken er som baken, den er delt i to(eller flere, alt etter som)!

Skrevet

Er jo egentlig det som er så genialt med ett massively multiplayer online role-playing game, at alle kan spille spillet på hver sin måte.

Skrevet

Skal dere komme fort til lvl 80, da vil jeg tro at Xavius er realmen for dere. Den er helt død, på turen ifra BG rommet til AH i Orgrimmar så jeg 4 stk, og dette var i 4 tiden idag :)

Jeg har heldigvis flyttet mine mains ifra den gudsforlatte realmen, men vil tro at det kan gå kjappere å lvle på en server med få folk på, siden det ikke blir like mange i hvert område.

Skrevet

Er det noen som vet om lvl 70 dailies vil gi xp når du leverer dem i Lich King?

Altså, kan jeg gjøre 25 dailies dagen før Lich King kommer, levere dem når jeg har instalert Lich King og få en xp-tjuvstart?

Skrevet
Du kan i allefall gjøre vanlige quest, så burde gå å ha dailies også - viss ikke de blir fjernet nå Lich kommer.(?)

Spørsmålet mitt er om questene i f.eks Isle of Quel'Danas vil gi meg XP om jeg gjør dem etter lvl cap er økt til 80.

Skrevet
Og jeg svarte at du i allefall kan gjlre vanlige quest, så jeg tror at det går med dailies også.

Jeg lurte ikke på om jeg kunne gjøre quests.

Poenget mitt er får jeg experience? Jeg er ute etter experience points. Vet jo at jeg selvfølgelig kan gjøre questene, men får jeg experience points?

Skrevet
Han har svart deg selv om han kanskje ikke svarte så tydelig som du ønsker.

Han svarte jo ikke på det jeg spurte om.

Er det forresten noen i beta som kan teste dette for meg?

Skrevet
Han har svart deg selv om han kanskje ikke svarte så tydelig som du ønsker.

Han svarte jo ikke på det jeg spurte om.

Er det forresten noen i beta som kan teste dette for meg?

Han har faktisk svart deg. Hvis det skal fungere med vanlige quests så skal det fungere med daily også.

Skrevet
mener å huske fra lavere lvl "dailies" at det er bar første gang de gir EXP.

Tenk fks i Tanaris med wastewater et elelr annet innlevring.

Det er RRQ, ikke daily.

Skrevet (endret)

Kan jo alltids teste om du får XP av BG-dailyen flere dager på rad.

Altså med en low-level. (Viss de i det hele tatt kan gjøre BG-dailys)

Endret av decophly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...