Gå til innhold

Left 4 Dead-demo om en måned? (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ser selvsagt fram til dette, men hva med Dead Island da? Dårlig med opplysninger fra den fronten.

Lurer litt på dead island jeg også. Men tror nå at Left 4 dead vil bli gode greier også.

Skrevet
Jeg ser selvsagt fram til dette, men hva med Dead Island da? Dårlig med opplysninger fra den fronten.

Lurer litt på dead island jeg også. Men tror nå at Left 4 dead vil bli gode greier også.

Jeg tviler ikke på det ett sekund :)

Skrevet

Dette er noe jeg gleder meg til! :-)

Noen som vet litt mer om denne co-op delen til Left 4 Dead?

Vil det f.eks fungere slik at jeg og en kompis kan spille historien til spillet i co-op mode over internett, eller vil det bare være sånne servere med co-op mode hvor man slåss på forskjellige maps mot AI-zombier?

Å spille en like bra historie som f.eks Half-Life serien i co-op over nett m/Ventrilo vil jo være knall!

Skrevet

Det vil være mulig å spille 8 spiller på likt på samme server. Disse 8 kan fylles av personer på nettverket eller personer over internett.

Jeg tror det må være minst fire spiller - til å spille de fire overlevende. De siste fire spillerne kan spille som en av de fire zombieboss-typene. Disse zombie bossene blir styrt av et AI viss ikke det er 8 stk på serveren.

Er ikke 100 % sikker på dette, men det var slik jeg forstod det.

Blir det mer enn 8 spillere på en server, står de i kø for å joine spillet når noen leaver.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Noen som vet ca. når demoen kommer?

Håper den kommer snart, så da blir det "BRAAAAAAINSSSS!". :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...