AndW Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei! For et par dager siden hadde jeg tenkt til å installere spillet Company Of Heroes igjen på pc'en min. Etter å ha installert spillet velger jeg multiplayer-knappen på hovedmenyet for å komme meg på nett så fort som mulig. Jeg får beskjed om å laste ned en patch på 100 mb og gjør så dette. Etter å ha installert patchen får jeg beskjed om å laste ned en ny patch, denne er på hele 1,8 GB. Jeg starter den, men valger å avbryte den når den er ca 1/6 ferdig, ettersom nedlastningen tar så jævla lang tid. Da jeg hadde tenkt til å fortsette nedlastingen en dag senere fortsetter nedlastingen der den slapp forrige dag. Men etter noen sekunder avsluttes hele programmet og jeg får feilmeldingen: "RelicCOH has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the incovenience." Jeg starter spillet på nytt for å prøve igjen, men det samme skjer. Etter å ha avinstallert og installert spillet på nytt skjer akkurat det samme. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for all den hjelpen jeg kan få! PS: Etter avinstallasjonen og installasjonen av spillet fortsetter nedlastingen fra samme sted. Deler av patchen ligger tydeligvis forstatt på pc'en, men jeg vet ikke hvor... Endret 30. september 2008 av Mumba
kjermy Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Prøv å google patchen, og laste det ned derfra.... Er ikke sikker på om det vil funke, men prøv iallfall....
toy_man Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hmm som du skriver så er fortsatt patchen fortsatt på pcen. Det jeg ville ha gjort var å finn ut hvor patchen ligger, og slette den. Kan hende det hjelper. Hvis det ikke hjelper ville jeg ha lastet den ned fra en annen side. Og installert pacthen manuelt.
AndW Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Fant patchen på dataen og fikk slettet den. Når jeg startet nedlastingen denne gangen, startet den på scratch! Problem solved! Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå