Gå til innhold

Noen kommende strategi mmo på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ligger det ann med kommende spill innefor denne sjangeren? Da tenker jeg ikke på alle disse browserbaserte tullespillene men høyt budsjett spill ala Warhammer/AoC.

Har ikke denne sjangeren potensiale? Man ser jo et hav av ulike browserbaserte spill som tiltrekker seg en brukbar spillerbase så det er jo tydelig at det eksisterer et marked for spill som går mer i dybden både grafisk og spillermessig.

Total war online anyone?

Men det jeg som nevnt lurer på er om det er noen spill i utvikling innenfor denne sjangeren? Har prøvd å gjort noen søk, men da dukker det jo bare opp tribal wars, travian, utopia etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm

Med mmo strategi spill mener du med flere spillere enn 8 på samtidlig ikke sant?

Jeg har ikke sett eller hørt om at noe slikt er under utvikling. Total War hadde jo vært kult. Men tar jo alt for lang tid (hvis du tenker på hele kartet osv)

Men er jo lov å håpe på at noe slikt skjer i fremtiden.

~toy~

Skrevet

lasta ned en gang et spill som ligna paa Starcraft.. var hadde en sjanger ett eller annet med massive online strategy game.. og det var helt gratis... var sånn 20 baner eller noe som formet et kart så skulle de forskjellige lagene ta over stedene...

var sånn live strategy game hvis du mente det da

selv håper jeg på fler spill innen dette.. er ikke noe fett å lage den dritbra basen.. så blir den sletta fordi banen du spilte på er over osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...