AndyG Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) Etter en tidligere tråd har jeg mer eller mindre kommet fram til at jeg skal kjøpe Panasonic TH-42PX80. Men jeg ønsker å se den for jeg bestiller den. Er det noen som vet om en butikk som har denne utstilt i Oslo og omegn? På forhånd, takk for svar Løst: Fant ut at Siba på Furuset har tv-apparatet utstilt. Endret 1. oktober 2008 av AndyG
Helgesr Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Etter en tidligere tråd har jeg mer eller mindre kommet fram til at jeg skal kjøpe Panasonic TH-42PX80. Men jeg ønsker å se den for jeg bestiller den. Er det noen som vet om en butikk som har denne utstilt i Oslo og omegn? På forhånd, takk for svar De har en de kaller panasonic px8 på elkjøp.. Er det en annen modell?
AndyG Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Ja, det er en annen modell med matt svar ramme, eldre bildepanel, lavere kontrast osv. Jeg ringte nemlig Lefdal for å spørre om de hadde i butikk, og han sa at da at de ikke hadde PX80, men PX8 som var akkurat samme TV, men uten minnekortleser. Var litt usikker på han karen på telefon så sjekket nettsidene til panasonic og fant ut at enten visste han ikke bedre, eller så prøvde han å lure meg.
Jada-jada Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) Etter en tidligere tråd har jeg mer eller mindre kommet fram til at jeg skal kjøpe Panasonic TH-42PX80. Men jeg ønsker å se den for jeg bestiller den. Er det noen som vet om en butikk som har denne utstilt i Oslo og omegn? På forhånd, takk for svar De har en de kaller panasonic px8 på elkjøp.. Er det en annen modell? Det er en annen model med helt annet design, Netshop i Oslo har den vel i butikken sin. Endret 30. september 2008 av Jada-jada
AndyG Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 (endret) Sist jeg var på Netshop i Oslo så det ut til at de ikke hadde utstillingslokaler lenger? Edit: Siba på Furuset har apparatet utstilt. Endret 1. oktober 2008 av AndyG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå