Gå til innhold

Panasonic TH-42PX80 i butikk? [Løst]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter en tidligere tråd har jeg mer eller mindre kommet fram til at jeg skal kjøpe Panasonic TH-42PX80. Men jeg ønsker å se den for jeg bestiller den. Er det noen som vet om en butikk som har denne utstilt i Oslo og omegn?

På forhånd, takk for svar :)

Løst: Fant ut at Siba på Furuset har tv-apparatet utstilt.

Endret av AndyG
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter en tidligere tråd har jeg mer eller mindre kommet fram til at jeg skal kjøpe Panasonic TH-42PX80. Men jeg ønsker å se den for jeg bestiller den. Er det noen som vet om en butikk som har denne utstilt i Oslo og omegn?

De har en de kaller panasonic px8 på elkjøp.. Er det en annen modell?

Skrevet

Ja, det er en annen modell med matt svar ramme, eldre bildepanel, lavere kontrast osv. Jeg ringte nemlig Lefdal for å spørre om de hadde i butikk, og han sa at da at de ikke hadde PX80, men PX8 som var akkurat samme TV, men uten minnekortleser. Var litt usikker på han karen på telefon så sjekket nettsidene til panasonic og fant ut at enten visste han ikke bedre, eller så prøvde han å lure meg.

Skrevet (endret)

De har en de kaller panasonic px8 på elkjøp.. Er det en annen modell?

Det er en annen model med helt annet design, Netshop i Oslo har den vel i butikken sin.

Endret av Jada-jada
Skrevet (endret)

Sist jeg var på Netshop i Oslo så det ut til at de ikke hadde utstillingslokaler lenger?

Edit: Siba på Furuset har apparatet utstilt.

Endret av AndyG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...