Gå til innhold

Fotokonkurranse: Vann i Fokus


fulmar

Anbefalte innlegg

Fotokonkurranse: "Vann i fokus"

 

Det er Direktoratet for naturforvaltning, Norges vassdrags- og energidirektorat og Statens forurensningstilsyn som inviterer til fotokonkurranse om vann i ulike sammenhenger.

 

Og vann er det noe generelt Lofoten har hatt mye av i løpet av den siste helgen. Så her er bare å knipse rundt.

 

Premier:

1. premie: 5000,-

2. premie: 1000,-

3. premie: 500,-

 

Frist for innlevering er 1.november dette året.

 

Konkurranseregler

Finner du her

 

Bli med på konkurransen ved å gå inn på:

http://vann-nett.nve.no/innsyn/

Inne på linken finner du mer informasjon ved å klikk deg videre inn på fanen til høyre Legg inn dine bilder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Er mulig det bare er meg men syntes dette er idiotisk opplegg. Man skal liksom krysse av på et kart nøyaktig hvor bildet er tatt ettersom jeg har forstått og det tar jo hundre år å lete seg frem. ble bare frustrert av hele greia og gav opp :p

Lenke til kommentar

Er ikke Direktoratet for naturforvaltning, Norges vassdrags- og energidirektorat og Statens forurensningstilsyn norske statsbedrifter?

Hvorfor klarer ikke de å lage web sider som er lesbare med den norsk utviklete web browser'n Opera og ikke bare 2 USA utviklete browsere?

 

Er web kompetansen i norsk statsforvaltning så inkompetent?

Dette er 2008 og det er første gang jeg har støtt på en webside som ikke kan leses i Opera.

 

Skandaløst amatørmessig av Norges statsforvaltning.

 

 

PS. Det er på grunn av "manglende midler" at NVE siden bare kan leses av Firefox og IE. NVE har rett å slett ikke råd til å utvikle konkuranse siden sin for Opera eller alle de andre web browserne. "NVE har ikke råd!!!!???". Hvilken vits!

 

PS.#2: Ikke det at jeg fant noe informasjon om denne konkuransen med Firefox heller! :woot:

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...