Gernia Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Dette er et emne er for de som lurer på hvor det er artifacts i STALKER Clear Sky. Bare post her etter hvert som du finner Artifacts som du mener er gode Gjerne legg ut alle du finner, men gjerne med bedre directions en "Ettellerannet sted i Swamp" Trenger ikke være så nøyaktig, men skriv noe som høyre hjørne litt ned mot midten Eller bare post et bilde da, men husk og skrive speccsa til artifacten, og hvor mye den selges for.. Er en "Jellyfish" som gir deg minus 2 i radiation i det første missionet (Der man går gjennom alle de analomiene...) Den er rett til venstre for den første brua. (Disse to husker jeg ikke speccsa på men de er ikke så gode, så bare for penga) Det er også en i det høyre hjørnet i swamp, litt i midten nede. Et strømtårn med masse analomies under det,, rundt der vil du finne en artifact. Litt til venstre på mappet, muligens litt opp vil du finne et utbrent hus midt i huset er det også en artifact. Litt dårlig starterinnlegg, men midt på natta og er ganske sur pga. noen zombiener.... (spawna på alle kanter og slakta meg... )og veldig veldig trøtt pga. har spilt STALKER CS i 15t strekk^^ -Gernia- Endret 29. september 2008 av Gernia
Sneakydecoy Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Artifact location map/guide Der har du den. Hvor mange detektorer er det? Er på min tredje nå. Echo>Bear>Veles
Gernia Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Artifact location map/guide Der har du den. Hvor mange detektorer er det? Er på min tredje nå. Echo>Bear>Veles samme her HVis man blir medlem av Duty... skjer det noe spess?
Lange Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Artifact location map/guide Der har du den. Hvor mange detektorer er det? Er på min tredje nå. Echo>Bear>Veles Samme her, bruker Veles. Likte utseende til Bear mye bedre men Jeg har funnet Jellyfish artifacten, og en sjelden som gir 2+ radiation og 4+ liv.
Gernia Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Artifact location map/guide Der har du den. Hvor mange detektorer er det? Er på min tredje nå. Echo>Bear>Veles Samme her, bruker Veles. Likte utseende til Bear mye bedre men Jeg har funnet Jellyfish artifacten, og en sjelden som gir 2+ radiation og 4+ liv. Hvor hvor? bare et område... så er det bare å tråle xD
Lange Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Artifact location map/guide Der har du den. Hvor mange detektorer er det? Er på min tredje nå. Echo>Bear>Veles Samme her, bruker Veles. Likte utseende til Bear mye bedre men Jeg har funnet Jellyfish artifacten, og en sjelden som gir 2+ radiation og 4+ liv. Hvor hvor? bare et område... så er det bare å tråle xD Gå på jakt med skruer og detektoren oppe, uti i de farlige anomalies områdene. Da finner du nesten alltid en. Fant enda en sjelden artifact istad, fikk solgt den for 12k ><
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå