Gå til innhold

Desperate Housewives - Diskusjonstråd for USA-sendinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

trist med Orson , skjønner godt holdningen hans jeg.

Fint å se at de fruene er villig til å tilgi Katherine, det hadde visst virkelig klikka for henne men er visst på bedringens vei.

• 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Skrevet

hehe , var uvant med en Carlos uten skjegget :p

spennende og se hva som skjer med Gabby og ungen, når man har oppdratt og hatt en unge i så mange år så skal jo ikke det forandre så mye egentlig men alle reagerer vell ulikt på en slik nyhet når den "biologisk" sett ikke er sin egen.

Sprøtt med Paul og "kona" , Paul virker ikke helt stabil , frykter det skjer noe på den froten også... og det med at hun i fengselet hadde venner i Wisteria Lane som skulle ta seg av Paul? hvem kan så det være..?

• 3 uker senere...
Skrevet

Legger meg her siden jeg nå har begynt å følge usa-sendingene. Standard housewife drama foreløpig, skulle gjerne sett mer action og lurer litt på hva hensikten til han drapsdømte egentlig er.

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nja, de andre sesongene har det liksom vært noe værre, folk har dødd og lignende. Ser ikke ut til at noen ble skadd bortsett fra Susan. Men er ihvertfall standard Desperate Housewive opplegg.

Skrevet

Nei ikke sesongavslutning men midt i hver sesong pleier det skje noe alvorlig, noe dør og lignende. Se bare tilbake på forrige sesong da flyet krasjet og flere døde. Sesongen gikk bra til slutt og det kommer nok til å gjøre denne sesongen også.

Skrevet (endret)

har ligget litt på etterskudd men nå fikk jeg nettopp sitt siste episode ( nr 10 ).

Spennende episode det , Paul er jo ganske smart. Liker karakteren jeg , men hvem skøyt han? noen ider??

Må vell ha vært noen av naboene? kona kansje? moren til kona ( men hun er jo i fengsel??), de som " Lynette " leide inn ??

Skal bli spennende og se, neste episode vises på tv i USA 2 januar btw :)

Endret av Cryflopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...