Gå til innhold

Desperate Housewives - Diskusjonstråd for USA-sendinger


Anbefalte innlegg

hehe ja når du sier det så husker jeg det sånn smålig. Var jo noe mystikk med mordet på hun Mary Alice Young, ble det oppklart egentlig :wow: ? Husker selv ikke så mye fra de første sesongene. Men det er nok mulig det har noe med at Mike var den mystiske og han prata jo med han gammle fyren og var in some bad business (han som døde av kreft eller hva det var, så arva han lille ungen alt, den ungen var vell ungen til mary alice young om jeg ikke huske feil? han med brillene...som var forelska i dattera til susan). Men jeg husker egentlig ikke så mye men :p

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe ja når du sier det så husker jeg det sånn smålig. Var jo noe mystikk med mordet på hun Mary Alice Young, ble det oppklart egentlig :wow: ? Husker selv ikke så mye fra de første sesongene. Men det er nok mulig det har noe med at Mike var den mystiske og han prata jo med han gammle fyren og var in some bad business (han som døde av kreft eller hva det var, så arva han lille ungen alt, den ungen var vell ungen til mary alice young om jeg ikke huske feil? han med brillene...som var forelska i dattera til susan). Men jeg husker egentlig ikke så mye men :p

 

 

Det var ikke så veldig mye mystisk rundt Mary-Alice's død. Hun skjøt seg selv for å prøve å skjule sannheten om at hun hadde kjøpt "sønnen" og drept mora ved en senere anledning. :)

Ganske riktig det du husker ja.

Bestefaren hans døde jo forresten av at han skrudde av maskinen som pustet for han... Hyggelig barnebarn det. :p

 

hehe ja når du sier det så husker jeg det sånn smålig. Var jo noe mystikk med mordet på hun Mary Alice Young, ble det oppklart egentlig :wow: ? Husker selv ikke så mye fra de første sesongene. Men det er nok mulig det har noe med at Mike var den mystiske og han prata jo med han gammle fyren og var in some bad business (han som døde av kreft eller hva det var, så arva han lille ungen alt, den ungen var vell ungen til mary alice young om jeg ikke huske feil? han med brillene...som var forelska i dattera til susan). Men jeg husker egentlig ikke så mye men :p

 

 

Det var ikke så veldig mye mystisk rundt Mary-Alice's død. Hun skjøt seg selv for å prøve å skjule sannheten om at hun hadde kjøpt "sønnen" og drept mora ved en senere anledning. :)

Ganske riktig det du husker ja.

Bestefaren hans døde jo forresten av at han skrudde av maskinen som pustet for han... Hyggelig barnebarn det. :p

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg absolutt ingenting her... Hvor i alle dager ser dere frustrerte fruer sesong 5?

Jeg har letet og lengtet. Så snubler jeg over denne siden og finner ut at den nesten er ferdig??!!

Hvilken kanal og klokkeslett går det??

Hilsen meget forvirret :)

Jeg laster ned på nett ;)

 

de kan også sees på www.surfthechannel.com

Lenke til kommentar

Har sikkert ikke noe med mary alice sin død å gjøre , bare en liten tanke jeg hadde :p men var visst bare jeg som vaste ;P

 

Fant dette på tv ang den nye sesongen :

Snart tilbake

Det er ikke klart akkurat når vi får se de spreke damene tilbake på TV-skjermen. Men det er liten tvil om at «Bree» (Marcia Cross), «Edie» (Nicollette Sheridan), «Susan» (Teri Hatcher), «Gabrielle» (Eva Longoria) og «Lynette» (Felicity Huffman) er savnet.

 

Kilde: Tv2.no

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var episode 10 sett, Veldig spennende :) Ble glad når Carlos fikk synet igjen, det likte jeg. Men det går visst ikke så bra med lynette og familien :/ Men det største vi fikk vite i denne episoden var vell hva som var så mystisk med dave? Det var Mike som "drepte" datteren og kona til dave under den ulykkken som han hadde? Og dermed vil dave ta hevn, og han vil at mike skal få det like smertefylt som dave har hatt det, syk person :nei:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...