Gå til innhold

Problemer med å få bilde fra PC på en Infocus X10


Anbefalte innlegg

Hei

 

Problemet mitt er at jeg ikke får noe bilde fra PCen på min X10. La meg forklare:

 

Jeg har akkurat fått en X10 i hus etter at min Panaonis pt-ae 900 tok kvelden. Jeg har koblet til Pcen via en hdmi-dvi-plugg og normal dvi-kabel. Denne er så koblet i enten dvi-inngangen eller M1-inngangen med en overgang. Jeg har to hdmi-ut fra mitt Sapphire Radeon HD 2900 PRO 512MB skjermkort. Den ene utgangen er koblet til en LCD-skjerm og den andre som nevnt til prosjektøren. På PCen setter jeg innstillingen på prosjektøren til 1920x1080 60hz. PCen "merker" at prosjektøren er tilkoblet (den sier i skjermkortprogramvaren at en Infocus er koblet til) og prosjektøren går fra oppstartskjerm med oppstartslogo, men skjermen forblir bare sort. Jeg har prøvd en rekke innstillinger, forskjellige utganger og forskjellige kabler, men det kommer aldri noe skjermbilde via prosjektøren. Jeg har en følelse av at det er en magisk avhuking eller tilsvarende man må gjøre et sted, men jeg aner ikke hvor. Noen som har erfaringer eller forslag?

 

På forhånd, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...