Gå til innhold

Portrett av Kjersti


AasmundMo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk assosiasjoner til Ronja Røverdatter med en gang jeg så bilde ;)

Jeg har egentlig ikke så mye å utsette på bilde, det eneste er at kvisten i forgrunnen forstyrrer litt men jeg synes den bør være med da den gir bilde en skogsfølelse.

Kanskje en litt annen vinkel slik at den ikke kommer midt i bildet?

Ellers så er både lys og fokus "spot on" etter min mening.

Veldig flott bilde med andre ord :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for alle komentarer!

Jeg liker kvisten, men er enig at den gjerne kunne vært litt lenger ned i bildet.

Armbåndet burde nok vært fjernet, men neglelakken var det ikke så mye å gjøre med siden den skulle være mer på et bilde tidligere i shooten. Dette var noe mer improvisert vi gjorde på slutten.

 

Tror jeg likte det her ganske godt. Hadde vært kult hvis den stroppen osv. ikke hadde syntes, så vi fikk inntrykk av at hun var naken. Tror det hadde vært kult. Nakenhet og skog. Skjønner?

Skjønner hva du mener, og tror det kan bli kult. Jeg kan prøve å klone bort stroppen og armbåndet.

Lenke til kommentar

Enig med de andre at det blir litt mørkt =D

 

Nattbilder skal ikke taes på natta..ta de sent på kvelden bare, men tidlig nok til at du får med litt BG.

 

Ifht lys så synes jeg du kunne hatt en litt høyere plassering av blitzen din. Det blir litt lavt, og med høyere plassering ville hun fått litt smalere ansikt. Hårlyset er fint!

 

Posering er OK, men ville gitt det mere punch, mere strukket hals og litt mere vriding kanskje? :9

 

Men misforstå meg rett, en av de mest interessante bildene på BK på en stund.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...